duminică, 26 decembrie 2010

Tag: Christmas :)

Hey girls!! :) How was your Xmas time? :D

Stiu ca am zis ca voi reveni la postarile pregatite, dar vroiam sa fac un tag dragut de Craciun si am zis sa profit de ultima zi de sarbatoare ca sa nu fie prea tarziu :) Nu am primit tagul in special de la nimeni, l-am vazut pe multe bloguri, dar ultima data l-am citit pe blogul Ancai si de acolo am luat si intrebarile hope there’s no prob :D

Sper ca v-ati simtit bine de Craciun, zilele astea, si ca nu ati facut prea multe excese, urmeaza Revelionul si implicit, distractia! :D

No more bla bla bla’s here’s the tag:

1. Care este filmul tau preferat de Craciun?
Momentan nu prea mai am, dar cand eram mai mica imi aduc aminte ca eram innebunita sa vad de fiecare Craciun “Fluke, o minune de catel”, “Jack Frost” si my all time fave “A Christmas Carol” (“Colinda de Craciun” – povestea lui Ebenezer Scrooge, cu Craciunul trecut, prezent si viitor :D)

2. Care este culoarea ta preferata de Craciun?
Culoare.. Hmm alb. Imi place de Craciun sa vad peste tot alb, incepand de afara pana in casa :D Si daca il mai combinam si cu putin rosu si putin verde, best Christmas combination ever (it’s about combination, you know..? =)))

3. Iti place sa lenevesti in pijamale sau sa te gatesti de Craciun?
Nici una nici alta, imi place sa fiu imbracata lejer, dar nici in pijama. Nu ma gatesc intr-un mod special pentru ca stau acasa de Craciun, cu familia mea, iar pentru musafiri nu trebuie sa fiu all made up. Asa ca prefer niste haine lejere, de iarna, calduroase si un machiaj natural :)

4. Deschizi cadourile de Craciun in seara de Ajun sau in dimineata primei zile de Craciun?
Obligatoriu in dimineata de Craciun si mereu cu toata familia! Nu-mi place sa stiu dinainte ce primesc de Craciun, iar parintii mei sunt innebuniti ca nu prea au rabdare sa tina secret si mai ales ca de cand am crescut si m-am mutat de acasa, nu prea mai stiu cu ce sa ma surprinda in materie de cadouri de Craciun :))

5. Ce iti place sa faci in vacanta de Craciun?
Pentru ca de 4 ani am vacanta de Craciun de 5 saptamani (:O I know!), in primele 2 saptamani imi place sa stau acasa. Cel putin de Craciun si saptamana imediat dupa. De Revelion de obicei plec, iar in restul vacantei, nu-mi ramane decat sa ma pregatesc de sesiunea de iarna, fie ca vreau, fie ca nu :(

6. Ceva dorinte pentru Craciun?
Sa fie toata lumea fericita si sa mi se permita sa ma bucur in felul meu de Craciun :D Cateodata prosteste si copilareste, but that’s Christmas for me :)

7. Aroma preferata de Craciun?
Bradul! N-as putea sa trec peste un Craciun si sa nu am brad adevarat! I am no eco girl, de Craciun vreau bradul in casa, sa miroasa peste tot!

8. Desertul preferat de Craciun?
Multe dintre fete am vazut ca au scris cozonac.. La mine acasa nimeni nu stie sa faca iar cozonacul din magazine sucks most of the time :)) Dar matusa mea face cea mai buna (like CEA mai buna) baclava din lume, iar de Craciun, cand vine in vizita, ne aduce mereu o tava plina! How cool is that?!

Majoritatea dintre voi ati facut deja tagul asta, dar daca vrea cineva sa-l faca, eu taguiesc pe whoever wants to :D


Va pup!
Take care!
XOXO.