vineri, 28 ianuarie 2011

Review: Ultima mea experienta cu ELF

Hey loves!

V-am spus saptamana trecuta ca va raman datoare cu o scurta povestioara despre ultima mea experienta cu ELF. Probabil stiti deja ca fac comenzi la ei de ceva vreme, prima data am aflat despre firma asta de la our adorable Koko. Am fost de fiecare data multumita de serviciile lor, n-am primit niciodata un produs stricat, un fard spart, o pensula rupta sau mai grav, care sa para folosita, asa ca am fost mai mult decat incantata cand am aflat de promotia 50% Off Brushes - primele 2 pensule comandate la pret intreg, a 3-a, la jumatate de pret.

A trebuit sa profit de oferta, desi in ultima perioada auzisem tot mai multe plangeri la adresa calitatii produselor. Stiam ca au mai fost probleme cu unele pensule, insa totul tinea de lotul din care faceau parte. Dupa ce am plasat comanda, am tot inceput sa caut pareri recente, toate negative! Intrasem la banuieli si incepea sa-mi para rau ca mi-am comandat atat de repede, lotul avea sa fie acelasi cu cel din care comandasera fetele inaintea mea. Am sperat totusi ca voi primi, ca si alta data, produse bune.

Citisem la Dodo nemultumirea ei cand a primit un alt produs fata de ce comandase, dar am trecut cu vederea amandoua, crezand ca probabil din cauza multor comenzi, le-au amestecat. Din greseala. Nu stim nici acum care a fost motivul "greselii" lor.

Ei bine, intr-un final mi-a venit si mie la posta comanda mult asteptata. Am fost nerabdatoare sa o deschid.

Ce comandasem:
  • pensula eyeshadow
  • pensula blending
  • pensula defining
  • ruj Seductive
Ce-am primit? All of the above, cu exceptia pensulei Eyeshadow, transformata fara nicio notificare in prealabil, cu Buretelul Smudge Eye :| Am lasat balta greseala asta si am trecut la urmatoarele produse, desi imi parea rau ca nu am primit ce comandasem initial.
Celelalte produse? Ok. Poveste diferita in schimb la pensula Blending Eye.
I-am facut poza ca sa vedeti in ce stare am primit-o.

Am incercat toate modalitatile de a-i indeparta lipiciul evident intarit de pe peri, dar n-a fost cu putinta pentru ca probabil este pe baza de silicon si nu se poate indeparta :(

Am decis sa le trimit un mail celor de la Office ELF, sa ii intreb cum s-a intamplat asa ceva. Bineinteles, m-am interesat inainte, citind politica lor, ca ei nu raspund de calitatea produselor trimise. Foarte bine, dar cumva tot trebuia sa primesc un raspuns.. Nu o sa public niciunul din mailuri pentru ca a fost destul de personala discutia si nu am nici acordul lor, cert este ca am fost foarte suparata. De ce? Nu din cauza banilor, am dat 8 lei pe o pensula care nu putea fi folosita, asta e, alta data pierd si sume mai mari (desi, ca sa fim seriosi, pentru un om sarac, 8 lei poate sa insemne o paine calda si un iaurt :| vreti nu vreti, that's a fact nowadays). M-a deranjat in schimb "respectul" cu care m-au tratat ca si client.
  1. Primesc alte produse fata de ce am comandat, fara sa fiu macar intrebata inainte, sau macar un mail sa-mi fi trimis prin care sa ma anunte.
  2. Unul din produse era imposibil de folosit.
Where's the respect? Nu le-am cerut socoteala, am vrut doar sa trimit produsele inapoi si eventual sa-mi trimite altceva in locul lor. Doar orice produs e 8 lei nu? :D

Deznodamant:
Am asteptat atat sa va scriu despre asta pentru ca primul raspuns la mailul meu a fost unul pe masura. Si-au cerut scuze si mi-au specificat ca a doua zi urma sa-mi puna prin posta un colet cu produsele comandate (doar cele 2 pensule) fara niciun cost din partea mea. Le-am multumit si am asteptat.

In 4 zile, am primit notificare de la posta pentru un colet ELF, intr-adevar ramburs 0. Cele 2 pensule erau in stare foarte buna si m-am bucurat, in sinea mea, ca cineva de acolo m-a luat in seama (puteau foarte frumos sa ignore mailul). Thumbs up for that!

Desi la inceput am avut un gust amar, pentru ca imi placeau produsele lor si le-am recomandat prietenelor si mai ales imi parea rau ca nu mai pot avea incredere in ei, la final mi-au demonstrat ca totusi se poate! Am fost foarte dezamagita de pensula Blending, cea primita initial si m-am abtinut sa nu scriu despre asta, nu am vrut sa le fac un review negativ doar pe o impresie initiala, si acum ma bucur ca am asteptat.

Nu cred ca m-as mai incumeta sa comand pensule de la ei, momentan am suficiente, si nu am nevoie, dar restul produselor, care stiu ca vin sigilate (fardurile, rujurile, etc) cu siguranta voi mai apela la ele :D

Nu stiu cate fete si-au putut recupera produsele stricate, dar am invatat ca, cu diplomatie, respect si rabdare, you can always get what you pay for.


PS: Poza din haul e facuta dintr-un alt unghi si nu se vede lipiciul, am incercat sa il acopar, oarecum in Photoshop..


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.