luni, 17 ianuarie 2011

System status: FAILED! + Music

Hey girls! :)

Azi aveam in plan un model de machiaj inspirat, dar am avut parte de o surpriza toata noaptea.. N-am putut sa dorm deloc, iar azi de dimineata cand m-am uitat in oglinda, se vedeau ditamai urmele de nesomn: cearcane mari, negre si ochii rosii! Pe langa faptul ca ar fi iesit destul de ciudat in poze, am zis ca e mai bine sa ii las sa se odihneasca azi, sa nu-i chinui prea tare cu machiajul, asa ca am renuntat la idee, dar asta nu m-a facut sa ma simt mai bine deloc.

Inca ma doare capul si inca am impresia ca sesiunea imi bate la usa, am un teanc mare de cursuri si laboratoare care ma asteapta pe masa, mi-e atat de.. sila, ca de lene am trecut de mult :( Cand stiu ca iar invat si unii nici nu-si dau seama de eforturile depuse, parca nici chef nu mai am. Dar o sa-mi iau inima in dinti azi, macar sa incep, sa fiu impacata ca n-am stat degeaba..

N-am mai postat de mult ceva interesant pe aici & I'm sorry, dar dupa ziua mea, am fost ocupata cu fel de fel de treburi. Saptamana asta primesc si comanda la ELF, pe care abia o astept, de vreme ce multe fete s-au plans de calitatea ultimelor livrari. Asa ca de un haul + review o sa aveti parte de la mine, hope sa fiu pe masura asteptarilor :D

Mi-e greu sa-mi adun si cuvintele, atat imi e de somn! Anyway, ca sa nu credeti totusi ca am parasit blogul, va las niste melodii dragute care imi rasuna de ceva timp atat din calculator cat si in minte :D









PS:
V-ar placea/interesa sa fac si cateva outfits of the day? Daca reviews deocamdata nu prea am si la make-up o sa fac o mini-pauza :D


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com


Va pup!
Take care!
XOXO.