sâmbătă, 23 iulie 2011

DIY - "Cosmopolitan" box & Sponge Bob

Happy Saturday! ♥

Not a good state of mind today, pentru ca ma paste o restanta in curand (da, am sesiunea de restante la inceputul lui august) si la 1 saptamana distanta, eu inca nu m-am apucat. Yep, ma plang din nou :D Daaar profit de ultimul weekend de liniste dinaintea "furtunii" de restanta si va arat ce am "mesterit" zilele astea.

Ieri citeam la Anca un super articol in care ne vorbea despre reciclarea revistelor vechi. (go here!) De-a lungul timpului, am obisnuit sa cumpar reviste. Niciodata sa colectionez, le cumparam mai mult de curiozitate, si bineinteles (we all do that!) pentru cadouri :)) Am scotocit in dulapul cu "hartii" si am gasit 3 reviste Cosmopolitan.. Aratau ca nou noute, parca mi-era si mila sa le arunc. M-am uitat la data.. August, septembrie, octombrie 2008! Ok, nu mai sunteti bune decat pentru proiectul meu diy, asa ca le-am luat impreuna cu 2 cutii de la niste comenzi de pe elf.ro. (stiam eu ca strang de toate, dar noroc ca am tinut cutiile - e ca au fost folositoare pana la urma??)


Din cele 2, doar una am apucat sa fac (e un proiect destul de dificil daca iti pui mintea cu el, si mai ales astea 2 maini stangi pe care le am). In ajutor mi-a sarit si sora mea (who I thank) si noroc cu simtul ei artistic, am reusit sa facem dintr-o cutie de carton maro si 3 reviste vechi.. this beauty!


Imi place tare mult cum a iesit, mi se pare tare ingenioasa ideea si draguta. Fiind destul de mica cutia, m-am tot gandit la ce as putea sa o folosesc si pana la urma, cred ca ramane sa imi tin in ea produsele de zi cu zi pe care le folosesc in machiajul tenului. Pana acum le tineam intr-un portfard, pentru ca neavand multe, nu le-am depozitat in cine stie ce dulapior doar de dragul de a le depozita :)) Prefer sa am mai multe cutii dragute in care sa le pun, ca si asa nu detin prea multe.


Nu e nicio filosofie in a face cutia asta, trebuie putin simt artistic (thank you sister for your brain) si putin ajutor, ca noua de exemplu ne-a luat 4 ore sa o terminam. De ce? Pare simplu, dar cand cauti tot felul de poze, imagini, text (si in Cosmo nu gaseam decat titluri de genul "Cum sa-l faci sa te adore?") dureaza destul de mult.. Nu gasesti la fiecare pagina o bucata pe care o poti folosi, si cand vrei sa aplici si mai multe texturi, trebuie intai sa alegi mai multe si apoi sa potrivesti ceea ce se poate potrivi. Cel putin, noi asa am facut si therefore, 4 ore am stat pe scaun :)) Daca va convigeti niste prietene sa faceti un astfel de proiect, cred ca e chiar foarte foarte fun! Pare o reteta buna pentru o dupa amiaza de sambata, cu limonada si inghetata, cateva foarfece si un teanc bun de reviste. Keep on cropping! Ah.. Si nu aruncati cutiile de la zecile de comenzi pe care le faceti, nu stiti niciodata in ce le puteti folosi :D

Link

Al 2lea lucru "intreprins" a fost inspirat din postarea lui Choco despre buretetul acetonat (how crazy does that sound?). N-am crezut ca functioneaza, dar am zis sa ii give it a try, sa vad daca se evapora sau nu acetona din recipientul unde am pus buretelul. Am incercat pe o bucata de burete destul de mica, sa nu consum 50ml de acetona pentru un "tester". Daca functioneaza, o sa imi confectionez un buretel mai mare :D
Nu i-am facut nicio poza pentru ca nu arata deloc comercial bine, daaar daca functioneaza ideea si imi confectionez full sized, o sa fac si poze :)

Ce am folosit pentru el:
  • o bucata de burete (any would do)
  • un recipient pe care il pot inchide ermetic
  • acetona
Daca vreti sa aflati cum functioneaza, cititi postarea lui Choco aici, care a facut si un mini tutorial demonstrativ :) Pe-al meu l-am denumit Sponge Bob, Choco are o denumire in italiana care mi-a ramas in minte de ieri, o tot repet, suna frumos :)) Inca nu l-am incercat, urmeaza sa il folosesc dupa ce termin postarea, asa ca impresiile le scriu intr-un post urmator.


N-am mai citit de mult postari de DIY in blogosfera, decat foarte foarte rar. Imi place sa ma inspir de la alte persoane, sa incerc diferite retete (mai ales retetele de produse homemade), sa incerc sa confectionez diferite obiecte.. Imi cultiv imaginatia si apoi, imi pot admira "operele" in dormitor. How cool is that? :D


Have a great Saturday!


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.