duminică, 16 octombrie 2011

Sunday's Post & Music

Hey! ♥

sursa foto: tumblr.com

Azi imi merge netul in reluare raaau! Mi-am facut deja planuri pentru saptamana viitoare, desi am un program foarte incarcat, trebuie sa imi fac timp sa merg la posta sa trimit coletul pentru castigatoarea giveawayului surpriza. Oricum, e prima saptamana in care mi-am scris majoritatea activitatilor intr-o agenda, ca sa nu uit. How lame is that? Ah si as vrea sa nu mai fie asa frig, cand bate vantul, am impresia ca ma ia pe sus, for real!!

Fac un quick Sunday's Post pentru ca nu vreau sa va plictisesc si probabil aveti si voi treaba azi :) Sper sa va placa si melodia pe care am ales-o, eu o ascult deja de cateva zile si nu ma mai satur!!


|Am văzut| Session 9 - do not recommend! |Am ascultat| Cher Lloyd - With ur love |Am citit| in general bloguri si TNR |Am făcut| ciorba de legume |Am mâncat| clatite americane pufoase |Am băut| Cappuccino LaFesta Creamy |Am gândit| ca trebuie sa imi refac unghiile asap. |M-am bucurat| ca s-a mai racit afara, dar acum parca vreau vara :)) |M-am enervat| pe cineva |Mi-am dorit| sa nu mai bata vantul! |Click| Blog, mail, FB, Polyvore |M-am mirat| ca lip tint-ul de la Astor chiar pateaza!!!


Imi place tare mult cum interpreteaza melodia asta :)




Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.