sâmbătă, 22 octombrie 2011

Let's Talk: My absence, random & update

Hey! ♥

!!!bla-bla post


Nici nu mai stiu de unde sa incep, that's how long it was since my last post! Am absentat 1 saptamana, I know, guilty of charge, dar am avut motive intemeiate, ca de obicei. In primul rand, am avut un program complet "hectic" la facultate si abia daca am avut cateva ore libere seara. Si chiar si atunci, fie trebuia sa ma pregatesc pentru a doua zi, fie eram atat de obosita incat pur si simplu nu-mi mai statea capul si la blog. Totusi, m-am gandit zilnic ca ar fi bine sa-mi fac timp macar cateva minute, sa scriu, dar chiar nu am avut cand :( Sper ca saptamana asta sa ma organizez mai din timp, sa programez postarile si astfel, sa nu-mi mai fac probleme cat ies la 20 seara ca nu am scris nimic in ziua respectiva pe blog.

In al 2lea rand, nici nu am avut despre ce sa scriu concret. Am inceput de curand campania de testare initiata de Trender si Cosmetic Plant, dar nu pot sa scriu zilnic despre produsele lor, la fel si in cazul produselor primite din partea Astor. Abia am inceput sa le testez si dureaza destul de mult pana sa-mi fac o parere care sa merite scrisa pe blog. Printre produsele in plina testare, se afla si cleanserul de la Liz Earle, dar la fel, I need moooore time!! Deci in curand, n-o sa duc lipsa de postari, timp sa am, si inspiratie sa scriu.. Cel ma probabil, o sa incep cu Cosmetic Plant, pentru ca le folosesc deja de 1 saptamana si vreau sa incep sa scriu pe rand despre fiecare dintre ele :)

Si ca sa fie chinuiala si mai mare, saptamana asta am ajuns in sfarsit si la dentist. Am ajuns de urgenta, ce-i drept, dar am avut un maaare noroc ca am ajuns la timp si n-au fost complicatii. Asta nu inseamna in schimb ca trebuie sa merg de mai multe ori, am programari pana in decembrie, si imi e o frica..! De cand ma stiu, am avut o teama fata de dentisti, imi pare rau, dar chiar nu imi plac! Doamna la care am ajuns s-a purtat foarte frumos cu mine si, cu cateva injectii cu anestezic, mi-a reparat o masea fara sa simt nimic ♥ Sper sa nu ajung sa merg de placere, I really don't like the smell, dar pana in decembrie, cu siguranta o sa ma obisnuiesc sa merg din 2 in 2 saptamani.

Ah, mi-am amintit.. V-ar placea sa mai fac si hauls? Pentru ca am mai achizitionat cate ceva, dar nu am mai facut de muuult timp un haul si mi-am amintit acum :)

Imi pare rau daca v-am plictisit si daca v-ati fi asteptat la ceva mai mult saptamana asta, dar promiiiit ca saptamana viitoare o sa incerc sa fiu mai organizata si sa scriu din timp :D Ca nu mai duc lipsa nici de subiecte, si sper ca pot sa-mi fac si un program mai civilizat :D

Have a greaaaat weekend!!!


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.