sâmbătă, 15 octombrie 2011

First Impression: Cosmetic Plant cu ulei de masline si catina

Hey! ♥

O sa skip the "Let's Talk" topic saptamana asta pentru ca nu am niciun subiect interesant de scris despre, si decat sa scriu aberatii aiurea, o las balta pana la o noua idee :D Asa ca m-am hotarat sa mai postez si ceva beauty related, ca parca am tot ignorat latura asta a blogului in ultima perioada :)

AS: Mi-am pierdut cardul de la aparatul foto si saracul nu detine memorie personala. Wha'? Asa ca pana luni, nu am cum sa fac poze la absolut nimic, dar voi edita postarea cu pozele personale luni sau marti, dupa ce ii cumpar saracului aparat un card care sa sustina cel putin 1 poza :D

Azi am primit coletul de la Cosmetic Plant, prin campania Trender Word Of Mouth. Bineinteles ca nu se putea sa nu fie probleme cu curierul sau coletul, de data asta a fost insa problema cu adresa :)) Am fost tare fericita cand m-au sunat miercuri ca vin sa imi aduca pachetelul, doar ca ei nu aveau adresa de Bucuresti, unde stau la facultate, ci cea de acasa. Unde in mod evident, nu era nimeni la ora respectiva. Asa ca a trebuit sa aman intalnirea mea cu produsele pentru sambata asta, cand am reusit sa il ridic si sa il deschid nerabdatoare.

Vroiam de mult sa incerc produsele CP (asa il voi prescurta de acum in colo, just so you know), in special crema contur pentru ochi. Recunosc, pusesem ochii pe cea cu Q10, dar am zis ca o pot incerca intai pe cea cu catina si eventual ma voi indrepta si catre cea cu ceai verde. Intrucat am citit zeci de reviewuri pozitive la produsele CP in blogosfera de beauty, am asteptari foarte mari de la produse, if you know what I mean. Indiferent cate reviewuri citesti, pana nu incerci pe propria piele/ten produsele respective, nu te poti convinge ca sunt sau nu bune. Cu toate astea, ma astept sa aiba o calitate foarte buna, dar o sa incerc sa trec in vedere si punctele in minus, ca la orice alt produs, de altfel.

Cand am deschis coletul am gasit cele 3 produse CP care participa in campanie:
  • Lapte Demachiant
  • Crema contur pentru ochi
  • Crema de mainiLink
sursa foto: cosmeticplant.com

Toate 3 fac parte din gama cu ulei de masline si catina si sunt destinate tenului/pielii normale/mixte.
In cutie, am gasit si un ghid despre produsele CP pe care nu l-am rasfoit inca, si cateva detalii despre campanie, trimise de trender. (V-am spus oare pana acum cat de mult apreciez abordarea si felul in care mi se adreseaza? "Draga trenderita," - it makes me smile)

La prima vedere, am putut sa apreciez doar ambalajul, mirosul si putin de tot crema de maini, pe care am incercat-o imediat :D

Ambalajul: not a great fan of it, mi se pare minimalist, dar nu atrage prin absolut nimic. u stiu daca e vorba de imaginile cu portocaliu, verde, galben, cu catina si frunzele de masline, dar mie una nu-mi place mai deloc. Nu ma deranjeaza ambalajul absolut deloc la un produs, dar pe mine personal nu stiu daca m-ar atrage sa il cumpar, daca nu-mi place "coperta". In schimb, imi place scrisul/fontul, if that counts for something :D

Mirosul: cand am citit prima data "catina si masline" am pus deja verdict "miros neplacut". Not at all! Miroase foarte ok, si nici nu e foarte tare.. Nu imi plac nici produsele care atunci cand le deschizi, in urmatoarea secunda, iese tot parfumul din ele.. Totusi, cele de la CP (in special demachiantul) au o aroma destul de finuta, discreta, dar totusi prezenta. Nu stiu cat se mentine pe piele, dar pentru prima impresie.. cam atat doar.

M-am aruncat deja pe crema de maini imediat ce am deschis pachetelul, va dati seama. V-am spus in niste postari anterioare ca imi caut o crema de maini buna pentru iarna, care sa miroasa frumos si sa persiste pe piele. Am incercat putin crema de la CP si in principiu mi-a placut. Nu e grasa, nu lasa pelicula pe piele dupa aplicare, hidrateaza destul de ok la prima folosire si miroase ok. Nu persistent, cum mi-ar fi placut mai mult, dar merge :D Abia astept sa o supun frigului de dimineata la ora 7 si spalarilor frecvente pe maini de la facultate. Sper sa faca fata.

Overall, prima impresie a fost ok :D Abia astept sa testez produsele in detaliu si sa le "supun" chinurilor zilnice. Sper sa imi placa, dar sunt convinsa ca le voi gasi si puncte plus si puncte minus. In cazul in care vreti sa stiti ceva anume despre vreunul din produse, lucru pe care nu l-am mentionat in postarile cu reviewuri, etc, stiti doar ce trebuie sa faceti. Intrebati-ma prin comentarii, iar la sfarsitul perioadei de testare a produselor, voi scrie o postare cu raspunsul pe larg la fiecare din intrebarile voastre :) Vreau sa vad daca functioneaza feedback-ul, daca reviewurile sunt incomplete sau nu.

Imi place tare mult felul in care isi organizeaza campaniile trender si sunt bucuroasa ca am sansa sa incerc produsele CP prin intermediul acestora. Conteaza foarte mult, pentru mine cel putin, ca la primirea coletului pentru testare sa fiu intampinata de o scrisoare ca cea pe care am primit-o, arata cat de mult se implica oamenii astia in campaniile pe care le realizeaza si ce importanta dau fiecarei trenderite :) Thumbs up for them!


PS:
Maine e zi de Sunday's Post, sa nu ma injurati de prea multe randomuri in ultima perioada, abia ma obisnuiesc cu noul an universitar. It's harder than I thought it'd be.


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.