joi, 27 octombrie 2011

Review: Crema de maini CP cu ulei de masline si catina

Hey ♥

De acum in colo nu mai promit nimic, ca e clar ca nu am cum sa ma tin de ceea ce spun.. Singura varianta ca sa postez la fel de des ca saptamanile trecute ar fi sa programez din weekend cate 5 postari deodata, cu tot cu poze & stuff si doar sa raspund la comentarii.. Am o gramada de produse puse pe pauza pentru ca pur si simplu NU am cand sa scriu.. Iar cand apuc sa stau putin la calculator, clar nu am imaginatie, inspiratie sau chiar rabdare ca sa stau sa scriu..

Azi am facut un efort, daaaar trebuie sa ma tin de datorii.. Si in momentul in care am fost aleasa in campania Trender pentru Cosmetic Plant, practic mi-am luat o responsabilitate sa testez si sa vorbesc despre produsele respective. Stiu ca sunt multe trenderite care primesc produsele si nu vorbesc mai departe despre testarea lor, nu vreau sa ma incadrez acolo, daaar chiar nu am cand..

*produsul a fost primit pentru testare in cadrum campaniei Trender

Am ales sa vorbesc pe rand despre produse, si primul m-am gandit ca ar putea fi crema de maini. Nu-mi trebuie 2-3 saptamani ca sa o testez pentru ca let's face it, e doar o crema de maini, imi dau seama dupa cateva utilizari daca mi se potriveste sau nu..


Descriere neoficiala: Crema de maini cu ulei de masline si catina Cosmetic Plant
Ce promite: Hranire si hidratare pentru o piele fina, regenerata
Face? Da, dar mai putin partea cu regenerarea..
Parere personala: Eram in cautarea unei creme de maini, probabil ca va amintiti (sau nu), asa ca testarea celei de la CP a venit la fix.. M-am bucurat ca am fost aleasa pentru ca de mult imi doream sa le incerc produsele, dar recunosc ca uneori imi e mult mai usor sa aleg o crema din rafturile din supermarketuri, decat sa dau comanda pe net.. Cel mai mult ma termina transportul, nu-mi place deloc ca trebuie sa platesc in plus. Asa ca am tot evitat online shoppingul si am ales creme mult mai la indemana. Acum am vazut ca au aparut produsele CP si in supermarketuri, deci poate ma mai tenteaza ceva..

Revenind la crema.. Ies din tiparul reviewurilor cu un maaare sfat pentru cei care se ocupa de marketing, ambalare, imagine, habar n-am de ce departament tine chestia asta, dar!!! Am mai spus si despre alte produse si mai ales in multe reviewuri ca pentru mine conteaza foarte mult ambalajul. Stiu ca sunt produse exceptionale pe piata care nu dispun de un ambalaj atractiv, stiu ca nu culorile sau forma cutiei reprezinta calitatile unui produs, dar vreau sa fiu sincera, pentru ca pana la urma, asta cred ca trebuie facut intr-o campanie de testare.. Iau situatia ipotetica in care n-am auzit niciodata de Cosmetic Plant si nici n-am citit zeeeeci de reviewuri pozitive pe bloguri.. Ma duc intr-un supermarket si imi caut o crema de maini, sau de fata, lapte demachiant, whatever, nu asta conteaza.. Si vad in raion si produsele CP.. 90% va garantez ca as trece peste ele fara ca macar sa ma interesez cine le produce, pentru ca ambalajul, din punctul meu de vedere, lasa mult de dorit.

Si nu e doar impresia mea, nu e doar modul meu "ciudat" de a alege produse.. Am intrebat multe persoane carora le-am prezentat crema de la CP (majoritatea celor din familie), ce parere au.. O singura replica mi-a ramas in minte "astea de unde le-ai mai cumparat?" Am intrebat de ce, iar motivul intrebarii a fost dat intr-un raspuns categoric referitor la ambalaj..

Ce nu-mi place absolut deloc la el: culorile! Stiu, catina e portocalie, iar maslinele verzi, dar chiaaar trebuiau nuantele astea? Personal, ma deprima.. :| E foarte simplista imaginea de pe ambalaj si el, in ansamblu, nu atrage prin nimic.. Cel putin nu pe mine si se pare ca e valabil si pentru persoanele pe care le-am intrebat. Please change it? E foarte mare pacat de produsul din interiorul ambalajului, cred ca se pierde mult "teren" la vanzare din cauza asta.. Si daca ar interesa pe cineva ce as alege eu in schimb pentru crema de maini, probabil aceleasi culori, dar alte nuante si categoric NU o imagine desenata cu masline si catina.. Macar niste frunze de maslin si catina, dar reale, nu desenate asa..

Revenind la structura initiala a reviewului :)


Imi place ca nu e grasa absolut deloc. Hidrateaza bine, dar nu lasa pelicula aceea grasa pe maini. daca aveti o piele normala, probabil aveti aceeasi problema ca si mine in cazul cremelor de maini cu glicerina. Pur si simplu, nu-mi intra in piele nici daca as face masaje jumatate de ora.. In cazul cremei de la CP, nu am intampinat problema asta, chiar ramane foarte ok pielea :)
Mirosul e ok, dar nu exceptional.. Imi place ca nu e foarte puternic sa nu pot sa-mi miros mainile si mai ales faptul ca miroase a ceva dulce, dar fara sa fie prea "gretos".. (poftim exprimare)

Culoare: galben pai.. Love it :) Mi se pare fun, pana acum nu am avut decat creme albe pentru maini :D
Consistenta: destul de fluida, nu e genul de crema care sa nu "curga" (cele care stiu cum arata crema de corp regeneranta de la Elmiplant cu lapte de bumbac stiu la ce ma refer.. )

Cat imi tine senzatia de hidratare? 8h maxim.. De obicei am folosit-o seara inainte de culcare, pentru ca nu are un miros puternic (like I said) si pot dormi linistita, fara sa tin mainile la distanta de nas.. Iar a doua zi deja simteam nevoia de hidratare. (should I blaim the water for that?) Pentru mine e bine, nu ma deranjeaza, ba chiar ma bucura faptul ca a doua zi nu ma trezesc cu pielea unsuroasa. Used to that thing!!!

A little goes a long way.. Obisnuita fiind cu cremele pe care le folosisem inainte, initial am pus o cantitate.. "industriala"? de crema pe mana.. No problem, si restul bratului trebuie hidratat, right? :)) Mi-am dat seama ca nu e cazul sa folosesc foarte multa cantitate o data, asa ca am redus si, uitandu-ma acum in recipient si stiind ca o folosesc de aproape 1 saptamana si jumatate... Boy, o sa dureze muult pana o consum.. Pana la urma, e si asta un aspect pozitiv.. Nu-mi place sa mi se termine cremele sau produsele, mai ales daca ma atasez de ele :D

Nu-mi place ambalajul. The biggest no-no in cazul produsului.. Am explicat mai sus exact, asa ca nu o sa ma repet.

Un alt aspect care poate sa fie trecut la negative ar fi faptul ca mirosul nu rezista deloc in piele :( Mie imi plac mult cremele parfumate, stiu ca parfumul e un ingredient trecut "cu rosu" in dictionar, dar mie imi place mult ca pielea sa aiba o aroma placuta, de obicei floral-fructat.. De la crema cu catina si ulei de masline nu ramane absolut niciun miros, doar initial mie mi se pare ca miroase a crema naturista, which I find ew.. Dar.. asta tine de preferinta mea personala, sunt persoane carora aroma cremei nu li se pare un element de luat in considerare..

Overall, e o crema buna, dar nu wow.. Pentru mine, a fost (este de fapt) o crema pe care o folosesc seara doar pentru hidratare pe timpul noptii, nu ma incred ca o testez ziua pentru ca daca nu dureaza mai mult senzatia de hidratare peste noapte, ziua clar am nevoie de altceva.. Dar nu o desfiintez absolut deloc, o folosesc cu mare drag seara si sunt multumita de rezultate..

Probabil ati observat (sau nu) ca n-am mentionat nimic despre pret.. Pentru ceea ce face pentru mine, mi se pare ok (7,10 Ron), dar nu cred ca m-as indrepta catre ea cand se va termina..


Sincer, as recomanda-o in cazul persoanelor cu piele normala, daca aveti nevoie de hidratare foarte buna, nu.. La fel, daca nu va deranjeaza aroma discreta, e ok, dar daca vreti ceva parfumat (cum mi-as fi dorit eu) si care sa se mentina in piele, nu.. In functie de punctele "imi place" si "nu-mi place" va puteti da seama, cred, daca vi s-ar potrivi sau nu, e foarte important ca atunci cand alegeti un produs, sa stiti exact ce anume cautati, ce calitati sa aiba neaparat si ce nu e important..

Pret: 7,10 lei
Unde il gasiti?
Cosmeticplant.com sau hypermarketuri/supermarketuri
O sa mai cumpar?
Nu cred. Probabil voi incerca o crema cu o aroma mai aproape de gusturile mele.
Nota: 7/10


Imi cer scuze daca vi s-a parut prea lunga postarea, dar chiar trebuia sa scriu de ambalaj.. Imi sta pe ganduri inca de cand am primit produsele, iar cand vad crema pe noptiera, imi amintesc tot timpul si ma conving tot mai mult de faptul ca ambalajul e cel mai mare minus al produsului... Nu-i pacat?

Ah, & one more thing.. Am vazut ca multe trenderite scriu despre produse pe blogul campaniei pe trender.. Am ales sa nu fac asta, singurul loc in care voi prezenta produsele va fi pe blog, offline, si pe Facebook.. :)


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.