joi, 29 septembrie 2011

Back to college - collective post

Hey ♥

First of all, multumesc celor ce mi-ati urat de atatea ori bafta la examen, a decurs totul cum ma asteptam! E important sa ne simtim sprijinite atunci cand singurul lucru pe care il mai simteam atunci era ca tremuram din toate incheieturile. Acum mai am cateva zile de vacanta (4 mai exact) si vroiam sa profit la maxim de ele. Bineinteles, lucru imposibil de realizat, pentru ca duminica trebuie sa ma mut iar la Bucuresti, cu toata "masa" de haine, cosmetice, carti, caiete, mancare, etc! That's the sucky part of this.

On the other hand, insa, abia astept sa incep cursurile. Ma simt de parca as intra in anul 1, asa e de fiecare data la inceputul lui octombrie. Desi nu mai sunt la inceput si stiu cam cum vor decurge lucrurile, tot am o stare de nerabdare si abia astept sa ma intorc la cursuri.

Multe bloggerite au scris despre back-to-school, gasiti multe multe articole despre lucruri care v-ar putea interesa si care pot sa va ajute in alegerea unei tinute, unui machiaj potrivit, sau chiar a unor rechizite :D Pentu machiaj, incercati la Koko, sa vedeti daca va potriviti vreunei tipologii pe care ea a abordat-o :D

Eu nu ma pricep sa dau sfaturi in legatura cu machiajul, hainele, etc, pentru ca stiu ca oricat m-as chinui sa gasesc cele mai bune combinatii, nu pot sa nimeresc stilul fiecareia dintre voi si atunci, postul devine inutil, mai ales cand gasiti atatea informatii utile in alte parti :D Vreau in schimb sa va arat cam ce voi purta eu in primele zile la facultate, ce stil am ales pentru machiaj si chiar, ce rechizite am ajuns sa imi achizitionez.

Outfits

Pentru ca vine toamna, o sa scot de la "naftalina" geaca faux-leather de anul trecut! E foarte calduroasa, usor de asortat in diferite tinute si mi se pare ca se potriveste anotimpului. Cred ca o voi folosi pana aproape de iarna, anul trecut cu greu m-am despartit de ea cand erau -15 grade afara :))

In materie de genti, le prefer pe cele xxl pentru ca am muulte de carat zilnic, mai ales ca nu plec nicaieri fara o sticla de apa, iar toamna nu fac exceptie doar pentru ca nu mai sunt caldurile specifice verii. La care mai adaug bineinteles cate ceva de mancat pentru ca stau pana destul de tarziu la facultate si nu vreau sa ajung sa mananc zilnic cornuri cu ciocolata sau sticksuri.. I need healthy food! Si pentru ca nu-mi plac gentile din material textil purtate toamna, cand ploua, o sa apelez mai des la cele faux-leather, sunt mai sigure si stiu ca nu o sa-mi ud caietele, cu siguranta.


Jeansii sunt un must-have al fiecarui anotimp la mine.. Rar ajung sa imbarc altceva, pentru ca ei sunt atat de comozi incat prefer sa ma complac in a-i purta mai tot timpul.Ca stil, merg pe cei skinny, pentru ca ma avantajeaza cel mai mult, si voi alterna diferite nuante si modele, de la albastru, bleu, pana la gri.

Pantofii au fost intotdeauna problematici la mine pentru ca imi gasesc cu greu unii in care sa ma simt cu adevarat comoda. O sa aleg Converse, pentru ca m-am obisnuit cu ei si pentru ca ii pot combina in diferite tinute, casual sau sport. Si pentru ca la noi PLOUA mult, va trebui sa ii mai schimb din cand in cand cu o pereche de adidasi negri "rainproof" :)) Anul trecut mi-am achizitionat niste ghetute cu talpa ortopedica bej, ele fiind negre, din piele intoarsa. Nu le-am purtat decat de 2 ori, dar am de gand sa le scot la plimbare mai des toamna asta :D


Make-up

In privinta machiajului, well.. aici fiecare cum se simte bine si increzator. Eu o sa merg pe nuante nude, neutral, machiaje smokey, simple, dar nu o sa uit de "the pop of color" asa ca mi-am cumparat cateva creioane colorate ca sa mai schimb ideea machiajului, in fiecare zi.

blair fowler

Rujuri sau glossuri? Rujuri all the way! Intentionez sa imi mai cumpar cateva, dar cred ca voi abuza de roz-pal si nude. Am gasit nuanta perfecta de bej pentru mine, Avon Ultra Color Rich Latte Cream. Nu o sa uit nici de nuanta frumoasa de la ELF pe care am achizitionat-o la inceputul lui 2011, din gama Essentials, nuanta Seductive. Perfect for fall!

Hairstyle

Vara nu prea suport sa imi port parul desfacut, asa ca nici anul acesta nu am ales altceva in afara de celebrul "ballerina bun" sau coada de cal, dreapta. Pentru toamna, insa, prefer buclele lejere, la fel si pentru iarna. It keeps me warm si, daca folosesc un fixativ bun si o umbrela ok, reusesc sa imi pastrez coafura pana la sfarsitul zilei, chiar daca ploua.


Vreau neaparat sa incerc si cateva stiluri cu parul impletit, mi-a crescut destul de mult si cred ca e potrivit acum pentru fel de fel de coafuri. Nu stiu in schimb ce sa fac cu bretonul, sau partea din fata a parului. Nu vreau sa il tund, insa forma feteie mele este oarecum ovala, iar parul prea drept imi accentueaza forma prea mult. Mi-ar placea sa il tund putin mai scurt ca restul parului, dar nu breton propriu zis, pentru ca stiuuu cat de greu e de intretinut. Trebuie sa gasesc insa o solutie, pentru ca arat ciudat :))

Nails

Pentru unghii, v-am spus deja ca nude-ul e on the go pentru mine :D Mi-am achizitionat de la Flormar o oja de la Quartz Plus, nr 012. Mi se pare potrivita, atat pentru toamna, cat si pentru facultate, cele pe care le-am folosit in vara mai des sunt putin prea mult :D

Si pentru ca mereu mi-au placut unghiile inchise la culoare, abia astept in prima zi de facultate sa folosesc oja asta! Unghiile, absolut, taiate scurt si oja in 3 straturi. V-am povestit aici despre ea.


School supplies

Penar nu mi-am mai cumparat, desi vazusem niste modele atat de dragute la Anca pe blog! Nu m-am pregatit bine la capitolul asta, insa am ajuns sa imi cumpar caiete. Nu pot scrie cursurile pe foi pentru ca le pierd, sau le indoi, si ma enervez de fiecare data cand se apropie sesiunea, iar eu stau si alerg la xeroxuri pentru cursuri la care am fost si am scris, undeva, pe niste foi. Asa, le tin in caiet pe toate, le car dupa mine tot timpul, dar in sesiune am materia scrisa de mine si ma ajuta enorm. Foi dictando, pentru ca nu scriu drept deloc pe foi simple, mai ales cand scriu la o viteza mult mai mare decat cea cu care sunt obisnuita si absolut caiete cu spirale pentru ca am impresia ca au un aer mai studentesc. Si hai sa fiu sincera, in vacanta, n-am facut prea multe exercitii cu pixul si hartia :D => febra musculara de toata frumusetea in prima saptamana!


Din gama de rechizite nu-mi lipsesc insa markerele si pixurile colorate. Da, cursurile mele sunt un curcubeu minunat!


Pentru ca scriu/vorbesc mult, o sa ma opresc aici, am atins doar punctele pe care le-am considerat importante, si, personal, v-am expus si ideile mele in materie de back to school/college. Pentru scoala/liceu, as merge pe ceva muult mai light fata de facultate, machiaj mai putin, unghii mai simple si tinute cat mai comode. Dar ramane la latitudinea fiecareia dintre voi sa alegeti cu ce va imbracati si cum va aranjati, important e sa va simtiti bine cu voi insiva si sa mergeti mereu cu fruntea sus, indiferent de ce se aude in urma voastra :)

Voi ce alegeti in special pentru back to school sau pentru toamna asta? :D

sursa fotos: google.com



Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.