marți, 20 septembrie 2011

Tag: Get your freak on

Hey ♥

Sapatamana asta sunt mai "aeriana" pentru ca mi se apropie un examen si mi-e cam teama.. Mi l-am facut cu mana mea, pentru ca restanta nu aveam, dar imi doresc atat de mult bursa incat trebuie sa muncesc pentru ea mai mult decat am facut-o pana acum. Asa ca pana martea viitoare o sa fiu in disperare, "lipsa" de timp, stresata & so on :D

sursa: tumblr.

Totusi, nu abandonez blogul pentru ca e the only one care ma mai relaxeaza asa ca I'll still be around here :) Si cum n-am mai realizat de mult un tag, am zis sa imi incep ziua prin a raspunde la niste intrebari foarte dragute "furate" de Anca de pe YT, la care m-a taguit si pe mine. (thank you!)

Ah, sa nu uit! Eu va taguiesc pe toate sa raspundeti la intrebari pentru ca din cate am vazut, cred ca sunt printre ultimele bloggerite care mai are de facut tagul si nu mai stiu care dintre voi sunteti.

GET YOUR FREAK ON

1. What's a nickname only your family calls you?
Lali. Cateodata e enervant, dar vad ca in ultima perioada au mai uitat de porecla asta :))

2. What's a weird habit of yours?
Nu las nimic sa-mi atinga perna pe care dorm, sau fata de perna, nici partea de plapuma care vine fix in dreptul fetei, si nici partea de pe cearceaf peste care vine perna sau pe langa perna. Fac urat rau de tot!

3. Do you have any weird phobias?
Apendicita. Mi-e ingrozitor de teama de operatia asta desi stiu ca e doar o chestie de rutina pentru medici. De cate ori ma doare putin burta, primul lucru la care ma gandesc e apendicita.. Mi-e groaza sa ajung in spital, la urgente si sa dau de un medic care nu stie..

4. What's a song you secretly LOVE to blast && belt out when you're alone?
N-am unul exact, pentru ca difera de la moment la moment.. Dar the one pe care mai tot timpul il "dansez", dar mai ales cantat!



5. What's one of your biggest pet peeves?
Cand cineva nu intelege.. :| Stiu ca e ciudat, dar pur si simplu ma scoate din sarite sa explic ceva logic, iar cel/cei ce asculta sa nu inteleaga si sa ma si intrebe pe deasupra. Nu stiu daca e chiar un pet peeve, dar pe mine ma enerveaza teribil.

6. What's one of your nervous habits?
Imi pierd vocea :)) Like, literally, nu mai pot scoate un cuvant! (funny story: eram la un examen oral si trebuia sa citesc de pe foaie ce scrisesem, dar imi era ingrozitor de frica de profesoara si pur si simplu m-am blocat, ma uitam la foaie, in mijlocul propozitiei, aveam ce sa citesc, dar nu puteam sa scot un cuvant. Peste 3-4 secunde mi-am revenit, dar a fost foarte jenant momentul :))

7. What side of the bed do you sleep on?
Pe mijloc, cu patura peste cap, indiferent ca e vara sau iarna :D

8. What was your first stuffed animal && it's name?
Iiih, am avut un ursulet mic mic, maro, dar nu avea nume. Era jucaria mamei din copilarie, mi-a dat-o mie, iar eu am uitat-o cateva zile mai tarziu in parc, pe banca. :(

9. What's the drink you ALWAYS order at Starbucks?
Frappuccino de ciocolata, rar de vanilie. Iar iarna imi place sa-mi iau cappuccino.

10. What's the beauty rule you preach.. but never ACTUALLY practice?
Masajul tenului. Nu am niciodata timp sau chef sa fac asta seara, cand aplic crema de fata. Se spune ca e un exercitiu foarte bun pentru circulatie si ajuta mult si la relaxare. Il recomand multor persoane, dar niciodata nu ma tin sa-l fac macar de 3-4x/saptamana.

11. Which way do you face in the shower?
Depinde de partea pe care e, stau in laterala. Cand sunt singura acasa, intotdeauna cu fata spre usa baii :))

12. Do you have any 'weird' body 'skills'?
Not that I know.. N-am avut prea mari legaturi cu gimnastica..

13. What's your favorite 'comfort food'/food thats 'bad' but you love to eat it anyways?
Chips. Dar foarte rar..

14. What's a phrase or exclamation you always say?
"Seriously" :)) Sau "For real", depinde de situatie.

15. Time to sleep- what are you ACTUALLY wearing?
Vara boxeri cu un top simplu; iarna tricou, pantaloni/colanti, sosete super calduroase!


Va doresc o zi frumoasa si sa va bucurati de vremea racoroasa de afara! I can finally breathe!


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.