luni, 5 septembrie 2011

Review: Rimmel Extra Wow Lash

Hey

Am o stare generala de plictiseala amestecata cu lipsa de chef. Ce sa fac? Am impresia ca parca toata ziua dorm, as vrea sa stau, pur si simplu sa stau.. Imi trebuie o muzica sa ma revigoreze sau poate sa vina toamna mai repede ca m-am saturat pana peste cap de caldura de afara. Seriously, imi piere cheful de iesit zilnic cand ma uit pe geam de dimineata si vad cer senin si soare inca puternic. Where are you, autumn?

However, m-am mobilizat si am luat o gura de "aer" proaspat adunand puncte plus si minus pentru reviewul de azi :) Cam tarziu, dar abia acum apuc sa il scriu si acum am reusit sa modific si pozele :D


Descriere neoficiala: Mascara Rimmel London Extra Wow Lash, nuanta Extra Black
Ce promite: "volume and lash building mascara with a 50% larger brush for WOW volume" - rimmellondon.com
Face? Da.
Parere personala: Initial nu mi-a placut deloc. There, I said it! Nu stiu ce parere aveti voi, daca ati incercat rimeluri de la ei, dar mie mi se par ca sunt uscate de cum le desfac prima data. Primul strat aplicat nu e niciodata negru si parca nici nu are tus pe periuta.. Pe masura ce l-am tot folosit, bineinteles ca si-a revenit, apoi am avut revelatia ca tusul nu sta de la inceput pe periuta, ci pe parcurs se aseaza.. Da, am o logica buna :)) Scrie pe el ca este un produs hipoalergenic, din punctul asta de vedere nu pot sa va spun nimic, in general nu am ochii sensibili si nu am avut niciodata o reactie alergica la un produs de genul.

Imi place: ambalajul.. Londra e unul din orasele mele preferate, probably the first on the list, asa ca steagul Angliei de pe sticluta imi incanta privirea de cate ori il vad inainte sa-l folosesc - sau poate doar mi se pare? Dar zau ca seamana cu steagul Angliei! Imi place ca cei de la Rimmel au totusi un ambalaj clasic, fara forme ciudate si marginile rotunjite. Vedeti in poze la ce ma refer :D
Textura mi se pare foarte ok. Nici prea lichida, nici prea groasa, nu am probleme cu "clumps" sau gene "paianjen". De obicei, aplic un singur strat generos, nu-mi place sa le incarc.. In cazul lui, aplic insa un strat light, si unul suficient cat sa le aranjez asa cum mi-as dori sa stea si nu am avut nicio problema pana acum. Nu par false, dar mi se pare ca le defineste suficient de mult cat sa para naturale, dar cat sa se si observe ca am genele lungi :D

Periuta e putin ciudata, nu are o forma cine stie ce, dar ma descurc cu ea si dupa cateva folosiri, am ajuns sa nu ma mai patez de tus pe pleaoape. Avand varful mai subtire decat restul periutei, imi permite sa ajung si la genele din coltul interior, de sus, care sunt mai subtiri si mai scurte si greu reuseam sa le "colorez" si pe ele.
Tusul e destul de pigmentat. La primul strat, e usor mai sters, dar al 2lea cu siguranta imi face genele suficient de negre.. De fel, sunt satena, dar genele le am blonde, culoarea naturala de la nastere.. Pentru mine, cam orice mascara mi se pare grozav de negru, asa ca si acesta e ok :D
Pretul ma indeamna sa il tot recumpar. Am dat 13 lei pe el si sunt foarte multumita.. Personal, e atat cat trebuie.
Spre deosebire de Colossal, nu, nu lasa "picatelele" alea negre sub ochi si pe obraz, cum se intampla in timpul zilei la Colossal. Ma exaspera chestia asta!

Miros? Nu.
Volum? Da.
Alungire? Nu consider ca un rimel poate sa alungeasca genele. Sunt atat de lungi cat sunt si fara rimel. - logic.

Nu-mi place ca nu pot sa-mi fac genele de pe pleoapa inferioara foarte usor. O fi periuta, o fi tusul, or fi genele mele, nu stiu. Dar nu mi le coloreaza mai deloc. Trebuie sa insiste de fiecare data, dar nu vreau sa aplic 2 straturi pentru ca s-ar vedea urat, you know, spider lashes. Mie personal nu-mi plac, mai ales ca ale mele sunt lungi si chiar as arata ca un paianjan..
Se usuca relativ repede, il folosesc de 2-3 saptamani si deja am impresia ca s-a cam uscat.. Asta spre deosebire de Colossal pe care il foloseam cam 2-3 luni fara probleme, zilnic. Probabil asta din cauza texturii, compozitiei tusului din interior, habar nu am.. Pentru pretul lui, insa, nu-mi fac prea mari probleme, desi mi-as dori ca un tub sa-mi ajunga mai mult.. Cel mai probabil, o sa le alternez.
Pentru ca atunci cand testez un produs, de multe ori fac comparatii cu ce am mai folosit, in cazul acestuia, comparandu-l cu Wonder Lash de la Oriflame (which is my holy grail, by far!), mi se pare destul de "greu". Si ma refer la faptul ca, avand genele subtiri, fine, in timpul zilei tind sa "cada" din cauza greutatii rimelului. (am vazut video-ul lui Michelle Phan in legatura cu asta) Nu e chiar un punct in minus, m-am obisnuit deja cu asta.. Dar mi-ar fi placut, de ce nu, sa fi gasit un rimel la fel de light ca cel de la Oriflame.

Overall, imi place, sunt multumita! Il am deja in vedere pentru urmatoare achizitie in materie de rimeluri, asa ca o sa tin cont de impresia pe care mi-a lasat-o primul tub. Personal, il recomand pentru fetele care vor un rimel ok la un pret accesibil. Nu are un efect wow, dar e bun pentru machiaje de zi, pentru machiaje naturale (mai ales un singur strat aplicat) si pentru machiaje de seara, daca insistati cu aplicarea.


Pret: 10-13 lei - difera de la magazin la magazin
Unde il gasiti?
orice stand Rimmel
O sa mai cumpar?
Da.
Nota: 9/10

Swatch.. No swatch.. Pentru ca am uitat sa fac poza de dimineata, cand am ajuns acasa, m-am demachiat pentru asta e rutina, si am uitat bineinteles sa fac poza.. Asa ca fara demonstratie today :(


Voi ati incercat vreun mascara de la Rimmel? Cum vi s-a parut?


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.