vineri, 16 septembrie 2011

Review: Vichy Essentielles Cleanser

Hey! ♥

Mi s-a dus toata starea relaxata azi dimineata cand m-am trezit! Dupa ce am dormit cateva ore bune si am visat mai toata noaptea, m-am trezit de dimineata sa nu-mi pot misca gatul. Sau de fapt, pot, dar cu niste dureri ingrozitoare. Yey for relaxation! Nu cred ca am stat in curent, dar nici sa fi dormit atat de adanc incat sa nu ma fi miscat deloc.. Asa ca toata starea mea de bine de astazi mi s-a dus de tot, incerc sa ma consolez cu cateva episoade din Anatomia lui Grey (for the N time watching it!), dar nici cu el nu merge prea bine, pentru ca deja am consumat un pachet de servetele de plans :))

However, m-am dat jos din pat azi si am zis sa fac si ceva productiv. Review, ca si asa folosesc cleanserul de la Vichy de ceva vreme si mi-e sa nu uit :)) Il tineam inca la categoria de "in testare".


Descriere neoficiala: Vichy Essentielles Cleanser
Ce promite: Utilizata in fiecare zi, curata pielea, indeparteaza machiajul si tonifica.
Face? Da.
Parere personala: Cred ca e primul cleanser pe care l-am avut pana acum, ever! Scrie clar negru pe alb pe el ca indeparteaza machiajul, eu insa nu il folosesc pentru asta din mai multe motive. Unul si cel mai important, ar fi ca nu e deloc bun pentru ochi.. Daca si atunci cand il folosesc, din greseala, imi intra putin in ochi, am o usturime destul de puternica, imi imaginez cum ar fi sa indepartez machiajul cu el.. Eu insist destul de mult in zona ochilor la demachiere pentru ca vreau sa fie cat mai bine realizata, sa nu ramana impuritati, sau de exemplu, rimelul sa fie indepartat complet de pe gene (makeup remover freak!). L-am folosit in schimb pe post de produs de curatare, dupa demachierea obisnuita cu lotiunea de la Elmiplant pentru ten mixt, si am fost destul de multumita de el :)

Imi place ambalajul. Se putea? A fost primul lucru care m-a atras la el, seriously.. Imi place tare mult ca e un ambalaj feminin, simplu, alb, iar detaliul cu floarea roz mi se pare inspirat :D Me likey! Textura e foarte cremoasa, aluneca destul de usor pe ten atunci cand aplic crema.. Totusi, mi se pare ca face multa spuma, nu ma deranjeaza, dar din cate am tot citit, spuma e semn ca nu e bine :)) Mie personal mi se pare ca spuma indica faptul ca produsul curata bine, asa ca nu ma deranjeaza prea tare :D

are un aspect sidefat/perlat - really cute :)

Cantitativ e foarte ok (100ml). A little goes a long way, initial aplicam destul de multa crema, dar nu e cazul, acum incerc sa folosesc cam cat un bob de fasole pentru intreaga fata + gat. Pretul mi se pare putin mai piperat, pentru ce face produsul in sine, dar consider ca merita, in conditiile in care un recipient ma tine destul de mult. Nu il folosesc zilnic pentru ca imi usuca tenul foarte rau si am ten cu tendinte acneice, nu ten uscat, mi se pare putin cam agresiv.. Cu toate astea, desi folosesc o crema pentru ten uscat si sensibil, nu ar fi suficient daca as folosi cleanserul zilnic. Am incercat in prima saptamana sa il folosesc in fiecare seara, dupa demachiere, dar a doua zi imi simteam tenul foarte uscat si aveam senzatia de "piele care tine", which is not good. Acum, il folosesc de 2x-maxim 3x pe saptamana si imi merge foarte bine.
Ca efect asupra cosurilor: none whatsoever, dar nu scrie nicaieri ca ar fi tratament pentru ten, asa ca nimic de obiectat. Pielea, intr-adevar, o simt mai curata dupa folosire, ceea ce ma incanta.

Cum se aplica? Pe eticheta scrie zilnic, eu il folosesc de 2x pe saptamana, like I said, seara. Il aplic pe tenul umed cu un buretel special pentru ten, iar prin miscari circulare, indepartez restul de machiaj si impuritati pana se creeaza spuma. Evit bineinteles zona ochilor si aripile nasului, unde am pielea foarte sensibila.


Nu-mi place mirosul. Ma asteptam sa aiba o aroma mai placuta, nu stiu.. Ceva floral? In schimb mi se pare ca miroase.. ca o lotiune tonica, cu putin alcool. Stiu, stiu ca e bine ca produsele cosmetice sa aiba cat mai putin parfum, dar cand l-am vazut pe raftul din farmacie, imi formasem o alta idee de miros fata de cea pe care mi-am format-o dupa prima folosire. Acum m-am mai obisnuit, nu ma mai deranjeaza, dar nici nu pot sa spun ca imi place.
Pentru mine, personal, faptul ca usuca tenul atat de mult e un minus. De fel, am tenul mixt, si deci cu tendinte de ingrasare, dar cleanserul imi lasa senzatia de "piele care tine" mult timp de la folosire si din cauza asta a trebuit sa raresc utilizarile. Totusi, il voi folosi in continuare pentru ca simt cum imi curata tenul & that's a great thing!

Overall e un produs ok. Nu extraordinar, cel putin nu pentru mine, nu face minuni. Nu il consider nici indispensabil, cred ca acelasi efect il pot obtine cu un sapun lichid (folosesc Dove in restul zilelor cat nu ma spal cu Vichy) si imi merge foarte bine si in rest. De recomandat.. Cred ca e primul produs in privinta caruia nu ma pot exprima cu siguranta.. Il recomand, daca vreti un produs care sa curete bine si daca aveti un ten care sa suporte senzatia de "uscat" de dupa spalare, si nu il recomand, daca nu cautati un produs puternic, daca vreti ceva mai soft.. Eu, personal nu am avut nicio reactie negativa la el, nu mi-au aparut cosuri, singura problema a fost o iritatie mica in jurul nasului, unde am pielea foarte sensibila si oricum acolo folosesc numai crema de galbenele.. Am uitat sa evit zona cand m-am spalat si am avut cateva zile de iritatie, dar nimic grav. My mistake!


Pret: 22 de lei
Unde il gasiti?
farmacii, eu l-am cumparat din Sensiblu
O sa mai cumpar?
Chiar nu stiu.
Nota: 7/10


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.