joi, 10 martie 2011

NOTW: Blue that black color

Heyyy! :D

New Nail of the Week, o oja noua, e prima data cand am incercat-o :D Cum sa treci pe la metrou sa vezi ojele alea frumos puse in vitrina, sa nu te opresti si sa-ti doresti macar o culoare din ce vezi acolo? Imi cautam cu sora mea o oja neagra, mata. Am vazut-o pe asta de la Golden Rose, nr 107 si am cerut doamnei de la magazin o oja neagra. S-a enervat (de ce nu stiu!) si ne-a raspuns ca nu are neagra, ca vedem noi gresit, e doar o oja albastru inchis. Well, eu zic ca e o diferenta intre o oja albastra si o oja neagra cu reflexe albastre/bleumarin. Am cumparat-o pana la urma, si abia azi am avut ocazia sa o folosesc si eu.


Stiu, stiu, n-am fost prea atenta cand mi-am facut unghiile, dar nici nu am mai multa rabdare de atat. Nu se uita nimeni cu "macro" la unghiile mele, plus ca pana maine nici nu se mai vede oja de pe piele :D Bine, o sa dau cu putina acetona pe margini, is that ok? :))

In poze nu se vad foarte bine reflexele, toate pozele sunt facute cu blitz, la lumina semi-naturala (aveam si o lampa aprinsa), presupun ca in soare se vad putin diferit, o sa vad azi..


PS: Mi-am gasit balsamul de buze de la Agatha Ruiz de la Prada, cu aroma de fructe!! Era uitat intr-o geanta din vara, saracutul. Mi-era dor de el, now I got it, o sa-i fac review saptamana asta :)


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.