joi, 22 septembrie 2011

Review: Jovis Home Made Beauty

Hey ♥

Will you forgive me ca v-am abandonat in ultima perioada? Mi-e tare dor sa scriu pe blog, dar tare teama ca nu mai am timp de invatat.. However, intr-una din pauze, mi-am facut "curaj" sa scriu si reviewul la sapunurile primite spre testare de la Jovis pentru ca le eram datoare cu un rticol intreg si complet cu parerea mea personala.


Nu stiu de cat timp le folosesc, dar nu consider ca e important ca le-am folosit 2 saptamani sau 1 luna.. Am primit 2 sapunuri a cate 100g fiecare, le-am terminat, si mi-am format si o parere despre ele. Bineinteles ca sunt si plusuri si minusuri, dar vreau sa tineti cont de doua chestii inainte de reviewul complet. Este parerea mea personala si experienta mea 100% cu produsele acestea, fiind si primele sapunuri naturale pe care le-am folosit vreodata, nu am avut cu ce sa le compar. Nu cred ca e relevant sa le compar cu Dove sau Nivea, atata timp cat e diferenta atat de mare in cazul ingredientelor.

Descriere neoficiala: Sapunuri naturale Jovis Home Made Beauty
Ce promite: Sea Breeze - sare de mare (aici) si The Purifier - argila (aici)
Face? Da.
Parere personala: Like I said, primele sapunuri naturale pe care le incerc. Daca am fost incantata de la inceput? Well, nu chiar, pentru ca exista diferente foarte mari intre un sapun pe care il gasim in oras, in orice magazin, si un sapun natural, care are in compozitie numai uleiuri naturale. Desi am primit 2 sapunuri pentru testare, am ales sa vorbesc despre unul singur, cu mentiunea ca aceeasi parere o am si in legatura cu celalalt incercat. Nu am gasit diferente intre ele, decat ca cel cu sare de mare are un miros mai agreabil decat cel cu argila.

Aici puteti citi prima mea impresie despre sapunuri.


Imi place ambalajul. Stiu ca mereu incep reviewul cu aspectul asta, dar pentru mine conteaza. Felul in care se prezinta un produs mi se pare foarte important, vrem sau nu sa recunoastem, prima impresie conteaza foarte mult, chiar prima vedere. Mi-a placut cum au venit ambalate, in cutiute de carton legate frumos cu sfoara.. Mi s-a parut ca face trimitere spre natural, you know, fara plastic care sa imbrace produsul propiu zis.
Nu face foarte multa spuma, ceea ce era si de asteptat pentru ca nu contine SLS (Sodium Laureath Sulfate), vinovat de spuma abundenta pe care o fac mai toate sapunurile, gelurile de dus, detergentii, etc - no need sa mai spun ca nu e indicat.. Mi-a fost greu la inceput, fiind obisnuita cu spuma delicioasa a sapunurilor cu care eram obisnuita, dar pana la urma am reusit sa il folosesc si fara sa clatesc cantitati de spuma :D
La cel cu sare de mare mi-a placut tare mult mirosul. De cate ori ma spalam, simteam ca fac baie in mare, zau, exact mirosul de la mare! Loved it!
Probabil ca stiti ca dupa ce va spalati cu gel de dus, pielea ramane moale si fina.. Unii ii spun hidratata, eu ii spun clar "cu un strat fin de gel deasupra". E ca senzatia de detergent, daca spalati de mana, si sigur o faceti, ati observat ca mainile sunt alunecoase.. pentru ca ramane un strat din whatever contine detergentul, respectiv gelul de dus. In cazul sapunurilor de la Jovis, n-am avut senzatia asta. Pielea necesita hidratare dupa baie pentru ca sapunul nu lasa pelicula cu care eram eu obisnuita, dar lucrul asta l-am pus la categoria de plusuri pentru ca am simtit cu adevarat ca "m-am clatit" cum trebuie!
Pretul, raportat la calitate (ingrediente) si cantitate (100g), mi se pare ok.. E dublu fata de un sapun din comert, dar keep in mind ca are numai uleiuri naturale, nu "n" chestiute.

Sea Breeze

Nu-mi place mirosul la sapunul cu argila. Bleah, ew, yuck! Nu sunt o persoana "earth-lover" sau care sa-mi placa in mod deosebit mirosul de.. pamant :)) Personal, mi s-a parut deranjant, aveam impresia ca ma spal cu noroi.. Am citit la alte persoane ca le-a placut sapunul asta, mie in schimb, no gracias, nothing "earthly" for me :D
Un alt aspect care mi-a displacut a fost ca se termina foarte repede.. :| Azi l-am pus in baie, peste 3 zile mai e jumatate din el.. Wha'? Ce-i drept, l-au folosit 3 persoane in perioada asta, dar parca sapunurile din comert le consumam mai greu, cateodata arunc resturile ca ma satur de ele.. Cele de la Jovis, in schimb, s-au dus foarte repede, cel mai mult il regret pe cel cu sare de mare.. Trebuia sa il pastrez eu pentru iarna, sa-mi imaginez ca sunt la mare.. Damn it!

Overall, mi s-au parut niste produse bune. Nu indispensabile, dar bune.. Am aruncat un ochi (sau 2) pe siteul Jovis si mi-au mai facut cu ochiul inca 2 sapunuri pe care as vrea sa le incerc: cel cu trandafir si cel cu ovaz si lavanda. Mi se par perfecte pentru cadouri, mai ales ca sunt ambalate asa frumos si fac o impresie buna!


Pret: 12,5 lei
Unde il gasiti?
pe siteul Jovis Homemade Beauty
O sa mai cumpar?
Cred ca da, mai ales cele 2 care imi fac cu ochiul, si cel cu sare de mare.
Nota: 9/10


Am observat ca in ultima perioada (& since forever) am facut reviewuri numai la produse care m-au multumit si care mi-au fost de folos. Ati vrea/v-ar interesa sa aflati si de produsele care intre timp ma dezamagesc? Pentru ca sunt suficiente, dar nu stiu cat de interesante sunt reviewurile in care vorbesc de rau anumite produse. Din cauza asta am si ales sa le las deoparte si sa nu vorbesc despre ele, dar mi-am dat seama ca unele chiar merita sa fie "trash-uite" pentru ca personal, experienta mea cu ele a fost deplorabila. Let me know daca vreti sa scriu si despre produse care nu-mi plac.


PS: Multumesc, Ioana, pentru sapunuri!


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.