vineri, 29 iulie 2011

UPDATE!! Testeaza lentilele de contact DAILIES AquaComfort #3

Heey

UPDATE!


Am vorbit cu cei de la Dailies si mi-au spus ca nu trebuie sa va trimit neaparat flyerele.. Dati fiecare un telefon in optica unde va alegeti sa incercati lentilele, intrebati daca au dioptriile voastre si cand puteti merge sa le incercati :) Daca intampinati probleme, dati-mi atunci un mail cu datele voastre exact cum le-am cerut mai jos si voi vorbi cu ei sa trimita lentilele :D

Practic, campania dureaza pana pe 7 august, daca vreti sa incercati, pana la data respectiva!

**************************************************

V-am spus aici despre kitul primit in campania WOM cu lentilele de contact Dailies si va scrisesem la sfarsitul postarii despre cele 8 flyere pe care le-am primit pentru a le imparti prietenilor. Dintre cei cunoscuti, am apucat sa impart doar 3, asa ca am ramas cu 5 flyere pentru voi.

Ce puteti sa faceti cu ele.. Impreuna cu flyerul, puteti sa mergeti in optica medicala sa incercati gratuit o pereche de lentile de contact zilnice Dailies AquaComfort Plus. Eu voi trimite flyerul prin posta, iar voi veti merge sa le probati in optica medicala din orasul vostru (VA ROG ALEGETI O OPTICA MEDICALA DIN LISTA DE MAI JOS!)

--------------------------------------------------------

Bucureşti: Optica Optimed srl, Str. Cornelui Coposu, Nr. 101, Bucureşti, 021.323.97.31, www.opticaoptimed.ro

Brăila: Optiplaza (Plusoptic) Brăila din Str. Mihai Eminescu Nr. 82.

Braşov: Optica Optimed srl, Str. Lunga, Nr. 9, Brasov, jud. Brasov, 0268.411.477, www.opticaoptimed.ro

Botoşani: Novaoptic Botoşani, Str. Primaverii, Nr. 10, Botosani, jud. Botosani, 0231.521.314, 0724.232.667, www.novaoptic.ro

Constanţa: Opticris City Park, City Park Mall, Constanta, jud. Constanta, 0341.443.692 www.opticris.ro

Galaţi: PLUSOPTIC GALAŢI, Galeriile REAL, B-dul Galati nr. 3A, tel: 0372-712706, www.plusoptic.ro

Iaşi: Transparenta Srl, Complex Ghica Voda 3A+B, Str. A. Panu, Nr. 13, Iasi, jud. Iasi, 0232.212.162, www.optica-transparenta.ro

Oradea: Optiblu Oradea, B-dul Republicii, Nr. 8, Oradea, jud. Bihor, 0726.301.330, optiblu.oradea@gmail.com, www.optiblu.ro

Ploieşti: Optiblu Ploiesti, Complex Mercur, Str. Unirii, Nr.2, Ploiesti, jud. Prahova, 0244.546.207, www.optiblu.ro

Târgu Mureş: Optica Optofarm, Str. Trandafirilor, Nr. 53, Targu Mures, jud. Mures, 0265.250.120, www.optica-optofarm.ro, www.optolens.ro

Timişoara: Optica Zeiss Rodenstock (Milapar), Str. Gheorghe Lazar, Nr. 8, Timisoara, jud. Timis, 0356.438.850, emilpara@yahoo.com

--------------------------------------------------------

Ce vreau de la voi? Deja cateva fete mi-au lasat comentarii ca vor sa incerce lentilele, am nevoie acum de datele voastre. Astept sa imi trimiteti un mail la laurenscaffeatymaildotcom care sa contina urmatoarele date:

  • Numele vostru complet
  • Adresa la care sa va trimit flyerul
  • Dioptriile voastre (specificati ochiul stang/drept)
  • Tipul de control care vi s-a efectuat (pentru lentile/ochelari) si cand a fost ultimul control
(am nevoie de toate datele de mai sus!)

Lentilele se pot incerca numai in opticile mentionate in lista de mai sus!

Ce trebuie sa faceti? Odata ce trimit lista cu datele voastre celor de la trender, o sa astept sa ma anunte daca au trimis lentilele in opticile specificate de voi, ceea ce inseamna ca va puteti duce sa le incercati, impreuna cu flyerul. However! Cel mai bine, inainte sa va duceti, dati un telefon la optica medicala si intrebati daca au lentilele potrivite pentru voi, ca sa nu mergeti degeaba!

Voi pune plicurile cu flyere la posta in data de 3 august.

Aveti timp sa imi trimiteti datele voastre pe mail pana duminica, 31 iulie, ora 15:00!

Have a great day!!!

Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.