vineri, 15 iulie 2011

Review: Sigma F80 Brush

Hello!!

Nu mai am nicio scuza, am folosit deja pensula F80 de la Sigma de aproape 3 saptamani si e cazul sa-mi exprim si eu parerea in legatura cu ea. N-as fi vrut sa ii fac un review cu tot ce presupune el pentru ca pensulele sunt relative si fiecare se obisnuieste cu un anume tip de pensula pentru fiecare produs. To get my point, ma refer la faptul ca multe fete prefera sa aplice fdt cu o pensula plata (ca cea de la ELF Essentials sau ELF Mineral), iar alte fete prefera sa foloseasca o pensula stippling (gasiti una la Elemental Esthetics). Pensula de la F80 e prima de acest fel de care am auzit si am vazut ca se foloseste pentru fdt. Fetele care au incercat-o pana acum au spus ca sunt foarte multumite, ca fdt se aplica mult mai natural si arata mult mai bine. Asta n-am de unde sa stiu, si recunosc ca nici nu am incercat pensula ptr fdt. Pentru ce am incercat-o de fapt? Wait & you'll see :))


Descriere neoficiala: Sigma Face Brush F80
Ce promite: Aplicare naturala a produselor cremoase, lichide sau pudre.
Face? Da.
Parere personala: Cand am primit pensula, n-a fost dragoste la prima vedere, asa cum am citit in reviewurile altor fete. Doar pentru ca e Sigma, nu inseamna neaparat ca m-a impresionat la modul "am picat de pe scaun". Da, pun pret pe firma, si da, imi doresc sa incerc si produse/pensule profesionale sau high-end. Dar asta nu inseamna in niciun caz ca le consider mai bune decat cele cu eticheta low-end sau drugstore. Ce-i drept, m-a lasat cu zambetul pe buze modul de prezentre al pachetului, pensula era bine protejata si ambalata si venea insotita de o carticica mica, pe care cei de la Sigma imi urau bun venit in programul de afiliere. Plus? Numele meu era scris de mana, cu un marker, nu imprimat. Thank you for the attention!!


Imi place ca are peri artificiali. Nu sunt vegetariana, but God, nu-mi plac pensulele din par natural de animal... Nu-mi plac, that's just me. Dupa ce am spalat-o s-a comportat incredibil de bine, nu i-a picat niciun fir, dar unul a avut intentia. De atunci am mai spalat-o de vreo 2 ori (once a week) si s-a comportat la fel de bine! Inainte sa incerc pensula pentru fdt, am zis sa ii dau o sansa pentru blush. Dupa ce s-a uscat, relativ greu, pentru ca e foarte deasa, am incercat sa aplic blushul cu ea, prin miscari de "tap-tap". Bineinteles ca nu mi-a iesit deloc, arata de parca nici macar nu aplicasem produs pe ten, dar am zis sa ii mai dau si alte sanse si de 3 saptamani, o folosesc numai pe post de pensula de blush. Best thing about it? Nu mai am aspectul ala powery al blushului, nu se mai vede "pudra" pe ten, ci pur si simplu reusesc sa fac vizibil doar pigmentul. (ca sa ma exprim pe intelesul tuturor si sa fiu cat mai clara: pudra/blushul nu raman la suprafata tenului, ci practic "apas" fiecare particula din produs pe ten - mai bine de atat, nu stiu sa explic!)
Stiu ca poate pensula nu e destinata blushului, dar mie imi place efectul pe care mi-l lasa si sunt foarte multumita. Daca as incerca pensula pentru fdt? Poate, dar deocamdata sunt multumita de modul cum o intrebuintez :) Imi mai place la ea ca e foarte deasa (like I said) si imi place ca isi pastreaza forma, indiferent de modul de aplicare (prin miscari de rotatie, prin tap-tap), forma ramane aceeasi. Nu s-a patat de la blush, dar partea alba din fire s-a colorat putin roz :D
Cantitate de produs aplicat? A little goes a long way, spre deosebire de alte pensule.
Manerul pare foarte stabil, ambalajul/modul de prezentare: A+ :)

La capitolul "nu-mi place" mi-e foarte greu sa scriu.. Din 2 motive. Nu am ce, in primul rand, si in al 2lea rand, aspectul care nu-mi placea initial, l-am rezolvat. Cand mi-a ajuns pensula, miroasea intr-un mod ingrozitor. Trust me, nu am probleme cu mirosurile (my future job says it all), dar pensula asta miroase atat de urat! A plastic, a aer inchis, a murdar.. Ew.. Am spalat-o imediat si si-a mai pierdut din miros, dar tot se mai simte (cred ca manerul e de vina).. Unele dintre pensulele care stau in borcanel langa ea au prin deja mirosul (acum mult mai faded), dar cred ca la urmatoarea "baie" o sa scap definitiv de el :D

Overall, am vrut sa va prezint pensula asta si din punctul de vedere al utilizarii pentru aplicarea blushului, pentru ca pentru aplicarea fdt probabil ati tot citit :) Mie personal imi place pensula foarte mult si, desi imi ia mai mult timp si mai multa atentie ca sa aplic blush-ul, efectul natural de la final merita efortul :D So that's a likey one!



Pret: 16$, echivalentul a aproximativ 56 lei
Unde il gasiti?
SigmaBeauty
O sa mai cumpar? Consider ca una imi ajunge, dar daca ar fi sa o cumpar, probabil ca ar trebui sa dau comanda cu mai multe persoane, transportul costa mai mult decat pensula in sine :))
Nota: 10/10


Daca aveti intrebari, astept sa mi le scrieti in comentarii sau pe mail :)


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.