joi, 21 iulie 2011

Dailies AquaComfort Plus #2

Hello!!

Me again cu campania WOM Dailies AquaComfort Plus :D


Ieri am fost si am ridicat kitul de la optica medicala. Am apucat sa fac cateva poze, dar nu mi s-a parut atat de important, asa ca trecem direct la treaba.

this little guy era in plic! how cute is heeee?

PRIMA IMPRESIE!

Probarea lentilelor. Ok, am vazut o multime de filmulete care sa ma ajute, am intrebat si la optica medicala, ca sa fiu sigura ca am inteles. Azi de dimineata am "rezervat" oglinda pentru 30 de minute!! Nu stiu cum sa va explic cat de mult m-am chinuit sa-mi pun prima lentila!! Sunt foarte foarte subtiri si nu se simt aproape deloc, dar Doamne, cat de greu le-am fixat.. Cand in sfarsit nimeream, clipeam si pur si simplu le dadeam jos :)) Pana la urma am reusit (victory for me!!) si in sfarsit am putut sa vad clar fara ochelari pentru prima data in 7 ani.. The world still looks the same :))

Imi place:
  • lentilele sunt foarte subtiri
  • pentru ca m-am chinuit destul de mult pana sa le pun, m-au deranjat putin si le simteam.. cam 1h le-am tot simtit, pana m-am acomodat; aveam doar senzatia de corp strain in ochi, de parca mi-ar fi intrat un fir de praf, ceva de genul asta..
  • dupa vreo 2h de purtat, nu le-am mai simtit absolut deloc (am verificat in oglinda sa vad daca le mai am :)) dar vedeam inca foarte clar deci erau)
Nu-mi place:
  • n-as putea sa spun ca nu-mi place ca se aplica greu.. a fost pentru prima data cand am incercat niste lentile de contact si e normal sa-mi fie greu sa le aplic..
  • ori nu stiu eu sa le dau jos, ori sunt atat de subtiri incat se scot foarte greu; m-am chinuit ceva pana am reusit sa le dau jos, si noroc ca sunt zilnice, ca nu cred ca le-as mai fi putut folosi :(
  • nu pot sa zic ca nu-mi place, dar imi displace putin ideea de a avea ceva in ochi.. stiu ca sunt lipite bine de globul ocular si nu prea risc sa imi pice, dar simteam putin disconfort stiind ca am ceva pe ochi si mi-era si teama sa pun mana..

Nu pot sa spun ca nu-mi place ceva anume, pentru ca let's face it, nu stiu cum ar trebui sa fie.. Azi le-am tinut aproximativ 5 sau 6 ore.. Am considerat ca e suficient pentru prima data si incepusera putin sa ma deranjeze, cred ca am insistat prea mult..

Overall, pentru prima impresie eu zic ca e ok :D Imi plac, o sa incerc si restul perechilor pe care le mai am si o sa mai scriu despre ele :) Next, vreau sa ma mai interesez putin despre lentilele de contact in general, si apoi despre cele de la Cibavision Dailies, si o sa incerc sa scriu un articol despre ce o sa aflu..

DIFERENTA FATA DE OCHELARI la prima incercare

Dupa 7 ani, sa vad clar fara ochelari? God, that feels weird :)) Dar cum am spus si mai sus, totul arata la fel cum imi aminteam :D O singura data insa am avut intentia sa imi dau jos ochelarii, am descoperit cu stupoare ca nu sunt la locul lor, dar a fost un moment de amuzament, atat pentru mine, cat si pentru cei care erau cu mine atunci :))

Daca mi-a placut fara ochelari? To be honest, nu.. Simteam ca imi lipseste ceva si cred ca experienta asta per total o sa ma ajute sa ii accept in sfarsit si sa-mi dau seama ca EU port ochelari si nu EI stau pe nas :D Ce-i drept, le-am simtit lipsa cat am purtat lentile.

Voi ati purtat vreodata lentile? Ce anume v-ar mai interesa sa stiti despre lentilele DAILIES?


PS: am primit si 10 flyere pe care le pot imparti persoanelor care isi doresc sa incerce lentilele :) V-ar interesa? Daca da, lasati-mi un comentariu si spuneti-mi o sa postez in curand un formular unde sa imi trimiteti datele voastre, primele 10 persoane care isi exprima dorinta pentru flyer, il vor si primi :) (le voi trimite prin posta!)



Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.