sâmbătă, 9 iulie 2011

I ♥ to giveaway Sigma

Hello!! :)

Azi am terminat in sfarsit cu sesiunea siiiiii, cum am hotarat acum 1 saptamana cand am primit acceptul celor de la Sigma, voi deschide giveaway-ul pentru E25 azi :)


Giveaway-ul se va desfasura pe pagina de FB (linkul e undeva in sidebar-ul din stanga) asa ca va rog NU LASATI INSCRIERILE PE BLOG!
Comentariile de inscriere pe blog nu le voi lua in considerare.

Linkul catre giveaway il gasiti AICI.

Ca sa va fie mai usor, v-am copiat regulile de acolo, si aici. Dar like I said, inscrierile trebuie facute doar pe pagina de Facebook, in nota speciala pentru giveaway.


Reguli:
  1. Sa ma urmariti pe blog prin GFC (linkul http://laurenscaffe.blogspot.com)
  2. Sa imi urmariti pagina de FB
  3. Sa-mi lasati un comentariu AICI (in josul notei) care sa contina: numele cu care ma urmariti prin GFC+FB si raspunsul la intrebarea de ce va doriti premiul (try to be elevate!)
  4. Giveaway-ul incepe azi 09.07.2011 si se termina pe 23.07.2011 ora 23:59
  5. Castigatoarea va fi aleasa cu ajutorul random.org, List Randomizer.
  6. Voi anunta castigatoare atat pe FB cat si pe blog, pe 24.07.2011.
  7. Castigatoarea va trebuie sa imi trimita un mail cu numele si adresa unde ii va fi trimis prin posta premiul, de catre Sigma.
  8. Daca in decurs de 48h nu primesc raspunsul ei, voi alege o alta castigatoare.

Pentru intrari in plus: (nu este obligatoriu!)


+1 share the giveaway pe FB (pentru asta lasati-mi link in comentariu exact spre postarea respectiva)


+1 postati pe blog despre giveaway, cu link activ (nota aceasta) si poza aferenta

In total puteti avea 3 intrari, dar nu este obligatoriu! :)



Sper ca ati inteles, am incercat sa simplific regulile :) Daca aveti intrebari sau nelamuriri, o sa va rog sa le lasati in comentarii pe blog, nu pe FB, sau puteti sa imi dai un mail, daca va e mai usor asa.


Good Luck!


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.