duminică, 17 iulie 2011

Tag: This or That & Sunday's Post

Hey! :D

Am primit de la Anda un tag tareee dragut, pentru care ii multumesc mult si pe care imi doresc sa-l fac enorm de mult :D Mi-au placut intrebarile si cred ca, citind din blog in blog, o sa putem sa cunoastem cate putin din preferintele fiecareia dintre noi :D


First of all, vreau sa taguiesc pe toate cele care citesc postul si care isi doresc sa il faca mai departe, iar in final, voi tagui si cateva persoane in mod special :)


MAKE-UP

Blush or bronzer - Blush, pentru ca nu folosesc niciodata bronzer si pentru ca nu ies niciodata fara el :)
Lip-gloss or lipstick - Acum ceva timp as fi zis lipgloss, dar in ultimul an mi-am inmultit rujurile si acum aleg lipstick all the way!
Eyeliner or mascara - That's a tough one, dar fara mascara, nu consider un machiaj complet
Foundation or concealer - Fdt, pentru ca uneori imi acopera si cearcanele, dar concealer-ul nu-l pot aplica pe tot tenul
Neutral or color eye shadow - I'm a neutral kind of chick!
Pressed or loose eye shadows - Pressed! Am folosit si loose, dar imi ia mai mult timp si ma intorc mereu la fardurile pressed.
Brushes or sponges - Ca si la lipstick/lipgloss, acum mult timp as fi zis sponges. Multumesc, Marlena de la Makeupgeek pentru ca am descoperit pensulele!

NAILS

OPI or china glaze
- N-am incercat niciuna din ele si nu-mi pare rau, momentan. Daca ar fi totusi sa aleg, I'd say China Glaze, au un pret mai accesibil.
Long or short - Oricat de mult imi place french-ul clasic, cel mai bine ma simt cu short nails.
Acrylic or natural - Natural! N-am avut niciodata acrylic.
Brights or darks - Depinde de sezon/anotimp, dar cel mai mult simt ca ma avantajeaza dark :)
Flower or no flower - No flower? :D

BODY

Perfume or body splash - Parfum.
Lotion or body butter - Folosesc lotiune de fel, dar ma mai rasfat si cu body butter.. Imi place mai mult untul de corp totusi :D
Body wash or soap - oh, body wash, def!
Lush or other bath company - Alte companii.. Nu zic nu nici Lush, dar nu le-am incercat niciodata.

FASHION

Jeans or sweat pants - Jeans..
Long sleeve of short - Long sleeve. Dar vara ma sacrific cu short :))
Dresses or skirts - Nu prea port din niciunele, dar daca ar fi sa aleg, cred ca rochii.
Stripes or plaid - Ugh, none? Stripes..
Flip flops or sandals - Sandals. Nu-mi place sa vad flip-flops purtati de zi cu zi.. La plaja, ok, dar come on, nu pe strada.
Scarves or hats - Scarves! Am o singura palarie si nici pe aia n-o port mai des de un sejur la mare :))
Studs or dangly earrings - Studs, pentru ca am mai multi, dar cand am parul prins, dangly.
Necklaces or bracelets - Necklaces definitely!! Colectia mea micuta se mareste pe zi ce trece :)) Si tot nu sunt suficiente :D
Heels or flats - Avand in vedere ca stau cate 12 ore in picioare si "alerg" mult, flats. Dar prefer heels, pentru ocazii.
Cowboy boots or riding boots - Cowboy boots :D Mi-au placut dintotdeauna, dar n-am avut niciodata.
Jacket or hoodie - Port mai mult jackets, dar ma simt la fel de bine si in hoodies :D

HAIR

Curly or straight - Amandoua!! Chiar nu pot sa aleg, come ooon!
Bun or ponytail - Bun everyday :D
Bobby pins or butterfly clips - De cand am descoperit cat de usor sunt de folosit bobby pins, nu mai folosesc decat noaptea butterfly clips :D
Hair spray or gel - Hair spray, dar foarte light..
Long or short - Long de cand ma stiu..
Light or dark - Medium? :))
Side sweep bangs or full bangs - Side sweep
Up or down - Zilnic, up in a bun, dar cand ies undeva, down, tot timpul :D
Rain or shine - Shine :)
Summer or winter - Winter, pentru ca atunci m-am nascut si atunci e Craciunul :D
Fall or spring - Spring eveeeer!
Chocolate or vanilla - Vanilla in any ways possible :)
East coast or west coast - Adica am de ales intre NY si LA? Damn it! Pentru ca mi-a placut prea mult The Hills fata de Gossip Girl, I'll go for the West Coast :D


Mi-ar placea sa vad tag-ul si la: Koko, Iulia, Adina, Adyna, Anca, Andreea, Choco, Sadie, Deena si Roxie



Sunday's Post

|Am văzut|Meet Joe Black |Am ascultat| Maximilian - Sophie :"> |Am citit| Vis in alb, Nora Roberts |Am făcut| curatenie generala |Am mâncat| omleta preparata de tata! |Am băut| Fanta cu gheata |Am gândit| Ca e o zi frumoasa azi |M-am bucurat| Ca nu e asa cald afara |M-am enervat| Ca vecinii mei iar au facut focul in curte si miroase a fum peste tot! |Mi-am dorit| sa pot respira aer curat fara fum! |Click| Blog, mail, FB, Polyvore |M-am mirat| Ca iar am dormit pana la 11:30



Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.