sâmbătă, 2 iulie 2011

June's Faves

Hey!!! :)


Azi am avut in sfarsit o zi buna, probabil cea mai buna din sesiunea asta. Cine face parte din grupul de bloggerite de pe FB, probabil ca stie :)

Nu mai vreau sa intarzii iar cu Month's Faves, asa ca profit ca azi nu e zi de invatat si am timp sa public si postarea asta. Pozele le-am facut acum cateva zile, tot intr-o zi "libera, de examen", dar n-am mai apucat sa si scriu postarea propriu zisa.

Pentru ca a fost o luna "scurta", odata cu sesiunea ies mult mai putin din casa si folosesc tot mai putine produse, asa ca am hotarat sa pun in lista de luna trecuta doar cateva din produsele de care am "abuzat" zilnic. Am considerat ca mai bine ma limitez la atat, decat sa va plictisesc cu produse pe care oricum le folosesc zilnic de mai bine de 2-3 luni. :)



Crema de maini Dove Intensive Nourishment - pentru maini uscate

Mi s-a parut ok, desi fata de cea pe care o foloseam inainte, are o textura mai untoasa si am impresia ca intra mai greu in piele. Love it anyway :)



Crema de corp Elmiplant pentru fermitate cu aroma de mandarine

Let me tell you, miroase exceptional! Si se pastreaza fresh cateva ore bune.. A fost ideala in zilele in care era ingrozitor de cald si simteam nevoia de o aroma fresh :D



NYX Powder Blush - Natural

Se vede cat de mult imi place nu? :)) Imi pare atat de rau ca se termina, e unul dintre preferatele mele, e mat, rezista toata ziua exact acolo unde il aplic si, aplicat prin tapotare, nu are aspect prafos. ♥!



Oja Flormar Supermatte M124

Am zis deja ca vara asta o sa port nuante nude pe unghii si m-am tinut de cuvant! De cate ori imi stergeam unghiile, tot la oja asta ma intorceam :D Cand termin cu examenele, revin la colorate :D



Nu am reusit sa fac poza la inca 2 lucruri pe care vroiam sa le precizez si se vad in prima poza.
  • bratara portocalie cu charm castigata la giveaway-ul organizat de Choco si Camelia (carora le multumeeeeesc!) si pe care am purtat-o aproape zilnic!! Ador culoarea, cum e impletita si mai ales, cum se potriveste cu noua nuanta de oja achizitionata :D (it's a surpriseee!)
  • pensula Blending Eye de la ELF - I couldn't have done makeup without it! :D Cateodata uit si blenduiesc si cateva secunde, nu ma plictisesc deloc.. :))

Have a great weekend!


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.