vineri, 25 martie 2011

Unusual tag & Versatile Blog Award

Hey!! :)


Am primit un tag de la Adina zilele trecute si desi am spus ca-l fac ieri, am programat postarea pentru azi. Sper sa nu fie prea plictisitoare raspunsurile :)) Anyway.. Ar trebui sa il dau mai departe si altor fete, stiu ca am mai facut un tag pe care nu l-am dat mai departe, dar deja circula zeci de taguri si n-as vrea sa le incarc pe fete cu prea multe :( Don't get me wrong, imi place sa primesc taguri si sa le dau mai departe, dar cateodata mi se pare ca sunt insistenta, asa ca mai renunt sa le dau mai departe :))

Totusi de data asta, my tag goes to:

Iulia
Koko
Anda
Choco
Iguanita
Andreea - My blueberry Nights
Roxie


O sa le scriu fetelor cate un comentariu cel mai probabil maine :D


1. Care ar fi reacţia ta dacă te-ar înşela partenerul?


Depinde foarte mult de relatia pe care as avea-o cu el. In principiu, consider ca relatiile se bazeaza pe incredere, si mai mult decat atat pe respect. Cer asta de la cel de langa mine, asa cum si eu ii dau acelasi lucru, iar daca as afla ca ma inseala, as simti ca pe langa faptul ca imi tradeaza increderea, imi demonstreaza in primul rand ca nu ma respecta. Ca reactie, probabil that would be the end of the relationship for me :)

2. Dacă ai un vis care ţi-ai dori să devină realitate, care ar fi acela?

Sa pot sa practic meseria pe care mi-am ales-o, sa ma simt implinita ca femeie.

3. Pe cine ai vrea să snopeşti în bătaie?

Sunt o persoana calma in majoritatea timpului si cred ca asta ma face sa acumulez multe sentimente negative :)) Totusi, cand simt ca as snopi in bataie (la propriu) pe cineva, incerc sa ma calmez si-mi spun mereu ca nu merita sa ma cobor la nivelul lui..


4. Ce ai face cu un miliard de dolari?

Avand in vedere ca e un miliard si nu 1 milion (imi cam sclipesc ochii haha) probabil mi-as achizitiona o casa, o masina, as face cadouri familiei mele.. Daca spun ca as dona o parte din ei, ati spune probabil ca e un cliseu, asa ca nu-i donez nimanui, as infiinta un adapost pentru animalele de companie :) Ce? Deja am depasit bugetul? :)) Renunt la masina atunci! :))

5. Prietenul tău cel mai bun va rămâne întotdeauna prietenul tău cel mai bun?

Nu. Cred ca prietenii vin si pleaca.. M-am convins mai greu de chestia asta, credeam ca ei sunt pentru totdeauna. Nu sunt.. Asa ca nu, cel mai bun prieten al meu nu va ramane, cel mai probabil cel mai bun prieten al meu intotdeauna.

6. Ai fost vreodată îndrăgostita de două persoane deodată?

Oh God nu :)) Poate sa-mi placa, sau sa ma simt atrasa de 2 persoane (a se citi baieti for God's sake :)))) in acelasi timp, dar indragostita, nu.

7. Cât ai aştepta pe cineva pe care iubeşti cu adevărat?

Cat v-ati supara pe mine daca n-as raspunde la intrbarea asta? La cat de naiva sunt, as astepta ani in sir :(

8. Dacă ai câştiga la loto, ţi-ai da demisia de la slujbă?

In niciun caz!! Ceea ce fac, o fac in primul rand din placere si din respect fata de sufletele pentru care o fac.

9. Cine e în topul celebrităţilor cu care, dacă ai avea ocazia, ai face blastamaţii?

Blastamatii.. Stati sa verific Google-ul, n-am auzit in viata mea cuvantul asta :))) E in romana? Wait!

N-am gasit asa ceva, asa ca va rooog cine stie, luminati-ma si pe mine intr-un comentariu, ce inseamna blastamatie? :)))

10. Ce suge viaţa din tine?

Oh God.. Neuroni, most of the time si multa multa rabdare..

11. Cum te vezi peste zece ani?
Probabil casatorita, cu o mica familie, independenta financiar, cu un job pe care mi-l doresc de cand eram copil, intr-un halat alb.

12. Care e cea mai mare frică/fobie a ta?
De razboi si bombe.. :| Si ce emotii traiesc zilnic la metrou si cat de sceptica sunt in privinta oamenilor care poarta dupa ei serviete in metrou :))))

13. Ce persoane crezi că sunt cele care ţi-au dat leapşa?
Adina e o fata foarte draguta! N-o cunosc decat de pe blog, nu si personal, dar ii ador zambetul si imi dau seama din privirea ei ca e o fata minunata :) Overall, cuteness!

14. Ai prefera să fii bogata şi singura sau căsătorita, dar săraca?

Pai singura am fost si nu e bine, bogata n-am fost.. Saraca n-am fost, casatorita n-am fost, asa ca hai fie, bogata si singura, ca pana la urma, imi cumpar un catel :)) Nu, serios.. Nu stiu, daca dupa casatorita mai era si fericita bine, dar nu scrie, asa ca bogata be it!

15. Care e primul lucru pe care îl faci când te trezeşti?

Ma arunc cu capul direct in perna si motai :))

16. Ai da totul într-o relaţie?

Dau totul in general.. I know I know, naiva.. Depinde mult de persoana cu care as fi in relatie. You win my trust, you win me as a whole :)

17. Cariera ta este vitală pentru tine?

Momentan, da, asa gandesc. As vrea ca si mai tarziu sa am aceeasi gandire, keep my eyes on the prize. Pentru mine, e foarte important sa stiu ca sunt independenta si implinita, in special pe planul carierei.

18. Ai ierta şi ai trece peste ceva, oricât de oribil ar fi acel lucru?

Iert, trec peste, dar nu uit niciodata.

19. Preferi să fii singură sau într-o relaţie?

Momentan, singura.. Insa daca vreau, pot sa schimb asta :)

______________________________________


Am mai primit si un blog award de la Gya, careia ii multumesc mult si ma bucur ca am descoperit blogul ei. Go check her out! :)

Ce trebuie sa fac?
1. Thank the person who gave you the award and link back to them in your post.
2. Tell us 7 things about yourself.
3. Award 15 recently discovered new bloggers.
4. Contact these bloggers and let them know they've received the award.

1. Multumeeesc Gya! :*

2. Iar 7 lucruri, iar trebuie sa gandesc random.. There we go:
- plang la filmulete cu animale
- imi place sa ascult muzica lenta
- ma relaxeaza pianul (nu sa cant eu)
- am luat lectii de dansuri cand eram mica
- am calarit o singura data in viata, cand aveam 6 ani
- animale preferate: caini & anything cuddly
- imi doresc sa am un renume in jobul pe care o sa il am (keep dreamin' it's free!)

3. N-am mai descoperit niciun blog in ultimele 3 saptamani!!! Pot sa awarduiesc bloguri pe care le stiu mai demult? Can I can I?

- Andreea (bazardeimpresii)
- Andreea (MyBlueberryNights)
- Iulia (juliasomething)
- Iulia Badita
- Anda Zelenca
- Koko
- Adyna's (adynas.com)
- Adina (littled.mug.ro)
- Sere (justanordinarychild)
- Roxie (makeupbyroxie)
- HoneyBunny (charmy-bunny)
- Anca (xmakeupyourmindx)
- Iguanitza
- Camelia (coltulcameliei)
- Camelcutza (the-beauty-addict.com)

4. Maine promit sa le contactez si pe fete :)

______________________________________

Sunt atat de obosita :( I def need some sleep.. Bine ca azi e vineri, maine cred ca dorm pana la 12 fara niciun fel de remuscare! :)) Am zis :)))

Maineeee vreau sa va arat, pentru ca e Saturday's Music, un filmulet foarte dragut, cu o poveste incredibila, o melodie foarte potrivita, it ripped my heart away!! L-am gasit joi seara, la o prietena, si m-am indragostit iremediabil!! You'll see :D


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.