marți, 8 martie 2011

Tag: What I am using right now

Hey loves!

First of all, la multi ani de 8 martie tutror fetelor!! :D Sa fiti fericite si iubite si sa aveti parte de multe multe cadouri frumoase. Cause that's what us, girls, want :D Sper ca ati avut o zi minunata azi, ca v-ati simtit bine si ati zambit muult muuult, chiar daca nu prea simtim noi ca a venit primavara, pe care majoritatea si-o doresc cu ardoare.

Cred ca am reusit performanta de a ramane ultimaaaa din blogosfera care sa faca tagul asta. L-am primit acum mult timp de la Andreea, careia ii multumesc frumos ca s-a gandit si la mine, dar abia azi am prin putin timp sa-l si fac ca la carte :) Am vrut sa pun si cateva poze si din cauza asta a durat atat :D So here it finally goes:

  • Sampon - Garnier Naturals cu orhidee pentru par tern, fara stralucire
  • Balsam - Gliss Anti Spilt Ends - leave in
  • Masca de par - Ser pentru varfuri Avon Advance Techniques
  • Produse de styling – Fixativ Taft Power Cashmere Touch
  • Gel de dus - Avon Senses Tropics
  • Lotiune de corp - Elmiplant lapte de corp nutritiv-reparator pentru piele foarte uscata
  • Crema De Maini - Dove Intensive Hand Cream
  • Anti Perspirant - Garnier minerals - actioncontrol
  • Fake Tan - nu folosesc :))
  • Makeup Remover - Elmiplant pentru ten normal/mixt
  • Cleanser - Lotiune tonica Academie Normalisante
  • Crema de fata – Zi/Noapte: Crema Elmiplant pentru ten uscat/sensibil
  • Exfoliant - diy lamaie cu zahar
  • Parfum - Avon Little White Dress
  • Oja/Lac de unghii - Flormar Supermatte M124

  • Primer - fdt si putina pudra
  • Fond de Ten - Vichy Aerateint fluide nuanta 23
  • Concealer - NYX Concealer in a jar nuanta Light
  • Pudra - nu folosesc pe toata fata
  • Blush - NYX Powder Blush nuanta Natural
  • Bronzer - nu folosesc
  • Highlighter - Fard Avon Color trend, nuanta Frosty Beige (my perfect highlighter!)
  • Eyebase - NYX Eyeshadow Base nuanta White
  • Eyeshadow - Avon Quad Rosewood
  • Eyeliner - Gel liner Avon, nuanta black
  • Ondulator - Remington
  • Mascara - Maybelline Volum Collosal, nuanta Black
  • Lipstick - ELF lipstick Seductive
  • Gloss - nu folosesc

Eu n-o sa dau tagul mai departe nimanui pentru ca toate fetele pe care le urmaresc in blogosfera deja l-au facut, iar catre Youtuberi, nu ma apuc acum sa-i stresez :)) Daca din blogrollul meu mai sunt fete care n-au apucat sa faca tagul asta si le intereseaza, le rog frumos sa-l preia si de la mine :)


Ah, PS: daca mai stie cineva ca m-a taguit, va rog muuult de tot sa-mi lasati un comentariu sa va pun in lista de mai sus ca eu chiar nu mai tin minte cand, unde si de la cine am mai primit asta :D



Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.