sâmbătă, 12 martie 2011

Saturday Morning: Music to my soul

Hey! :D

Am gasit in sfarsit un titlu postarii de sambata! Da, iar incerc sa-mi fac programari, sa scriu si sambata, stiu! Incerc si eu sa fiu mai organizata, dar nu prea reusesc. Am incercat sa tin carnetel, dar degeaba sunt ordonata fizic, daca in capul meu e vraiste tot! Nu stiu ce vreau sa fac mai intai si ma trezesc cateodata ca in scurt timp, am de facut prea multe.

Anyway, weekendul asta nu-mi permit sa ma relaxez (nici macar acum!) pentru ca se apropie o restanta si incerc (ca nu ma prea chinui, ca sa fiu sincera) sa scap de ea... Cu optimism, ca doar asta mi-a mai ramas momentan.

Sambata mi-am dat seama ca imi place sa ascult muzica. Si in timpul saptamanii ascult, dar sambata intr-un mod tare ciudat, imi place foarte mult sa ascult muzica. Cred ca asta e si motivul pentru care am ales ziua asta sa fie zi cu videos. Vreau sa stiu ca macar cu melodiile pe care le pun saptamanal, reusesc sa va mai relaxez putin si sa mai uitati de treburile din timpul zilei/saptamanii.

Am stat putin pe ganduri ce melodie sa pun azi, dar pana la urma am gasit una draguta si sper sa va placa. Mie imi aduce a primavara si mi se pare minunat sa o ascult in casti cand stau afara, la aer curat, la soare si sa respir adanc. Asa ca va las cu melodia, eu ma duc sa savurez primvara!




Have a nice weekend!!

Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe
laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.