duminică, 27 martie 2011

Sunday's Post, music & tears...

Hey!!!!! =) ♥

Sper ca v-ati bucurat de weekend, de vremea frumoasa de care am avut parte si mai ales ca ati reusit macar putin sa va si odihniti :) Eu am avut un weekend tare dragut, am fost acasa, m-am odihnit, am mancat primul gratar pe anul asta si am vazut un film foaaarte frumos, The Lake House (2006) cu Sandra Bullock si Keanu Reeves :D

Sambata mi-am luat o super zi libera in care pur si simplu am stat si m-am relaxat, am profitat de vremea frumoasa de afara, desi inca mai bate vantul si asta imi cam strica din dispozitie, dar e bine oricum :D E cald!! V-am promis ca o sa va arat un filmulet care pe mine personal m-a impresionat foarte mult. L-am gasit prin intermediul unei prietene si ma bucur pentru ca, pe langa povestea impresionanta, am descoperit si o melodie frumoasa.

Nu stiu daca il stiti pe Knut, asa ca o sa va spun pe scurt de ce mi s-a parut trist video si de ce am consumat jumatate de pachet de servetele din cauza lui :))

Knut e un pui de urs polar nascut in Germania. La nastere, mama lui nu l-a acceptat si a fost plasat intr-o gradina Zoo in Germania, unde a crescut in captivitate pana anul asta, in martie, cand a murit la 4 ani, din cauza unei malformatii pe creier. Pana la urma, au descoperit ca a murit din cauza unei crize de epilepsie, in urma careia s-a inecat :( Ingrijitorul care a stat cu el de cand era mic a murit in 2008 (la fel de sad!).

Now play the video! :)



Melodia originala o canta Elisa - Eppure sentire (Un senso di te)

Mi-ar placea tare mult sa-mi spuneti ce parere aveti atat de melodie, cat si de video-ul cu micutul Knut! I just fell in love with both!

Sunday's Post:


|Am văzut| The Lake House |Am ascultat| Elisa - Eppure sentire |Am citit| Lauren Conrad - L.A. Candy |Am făcut| curatenie again. |Am mâncat| Salata de rosii |Am băut| apa? :)) |Am gândit| I definitely have to buy un nou lac de unghii :)) |M-am bucurat| Ca n-a plouat deloc! |M-am enervat| Ca mi s-a terminat iar bateria la player |Mi-am dorit| Sa fi apucat sa merg la H&M |Click| Blog, FB, mail, Youtube |M-am mirat| Ca horoscopul de azi s-a potrivit!!!


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.