duminică, 6 martie 2011

Sunday's Post

Heeeey!! :)

Quick quick post, update: maine incep semestrul 2 :)) si ma trezesc la 5:45. Yey hooray to that!

|Am văzut| mult soare :D |Am ascultat| Bruce Springsteen |Am citit| un articol dintr-un ziar in metrou :)) |Am făcut| Curatenie in casa |Am mâncat| Orez cu pui la gratar |Am băut| Sampanie|Am gândit| Ca am luat o decizie buna azi|M-am bucurat| Ca sambata a fost frumos fix de baba mea! |M-am enervat| Ca NINGE!! |Mi-am dorit| Sa fie mai cald |Click| Blog, FB, mail, Youtube|M-am mirat| Ca mi s-a terminat bateria la player :|

Ok! Now off to bed ca maine ma asteapta o zi luuunga. Ah, si maine promit sa fac tagul cu What I'm using right now.. Trebuie sa gasesc intai persoanele care mi l-au dat ca am uitat :">


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.