duminică, 20 martie 2011

Sunday's Post & Random

Hey!!!

I miss the blog :( Zilele astea m-am tot luptat cu o durere de cap ingrozitoare si nici acum nu mi-a trecut. As dormi continuu, as manca in continuu, n-am chef de nimic altceva :| Si totusi am atatea lucruri de facuuuut!

First of all, n-am nimic interesant pregatit pentru saptamana asta :| I know I know. Am cam lenevit in ultima perioada in ceea ce priveste blogul dar chiar nu am mai incercat niciun produs nou si nici experimente nu-mi mai vine sa fac de teama sa nu fac vreo prostie.. Si-asa cu greu am scapat de vechile probleme pe care le aveam. Anyway.. Cred ca o sa incep sa fac reviewuri la niste porduse pe care le folosesc de vreo 2 ani, de care sunt foarte multumita, dar si niste produse pe care le-am folosit la un moment dat si nu mi-au facut atat de bine pana la urma. Sper sa le gasiti interesante si ajutatoare. :)

Am nevoie de un blush nou! De cateva luni, folosesc un blush de la NYX, in nuanta Natural, dar pentru vara mi-ar placea o nuanta mai spre coral, peachy si bineinteles m-ar tenta tot NYX. Vreau sa merg in AFI la Marionnaud, azolo sigur au stand de NYX but then again, nu am cu cine :( Iar singura la cumparaturi - no way how say on Earth! Ever! :| Asa ca astept sa apara doritori dispusi sa mai cheltuie ceva banuti in perioada asta de primavara-toamna :)))

Aveti alte sugestii de blushuri care sa nu depaseasca 30 de lei? Stiuuu cer mult, dar pe langa asta, mi-as mai dori si alte hainute noi de primavara-vara si trebuie sa ma incadrez in bugetul de student nelucrator :))) sau lenes, same thing :))

Maine sigur sigur vine un NOTW potrivit pentru primavara si de marti cred ca incep si reviewurile de care va spuneam, so pleasssse have patience with me here :)) I'm trying my best sa nu renunt si la blog, nu ca as face eu prea multe in timpul saptamanii, cand am liber, dar atat de greuuu ma mobilizez sa scriu incat cateodata si uit ca exista :)) Anyway, stiti doar ca intru sa va citesc pe voi, so I'm alive!!

Nu va mai plictisesc with the bla bla-thing, deja capiez prea multe persoane intr-o singura zi, macar aici sa mai tac si eu din gura :)))) Zipped!

Sunday's Post:

|Am văzut| Skins S05E08 - season finale :( |Am ascultat| Fly Project - Goodbye |Am citit| reviste de la Otto |Am făcut| unghii :) |Am mâncat| chipsuri - i knoooowww!! last time, promit! |Am băut| Redds' |Am gândit| Cu ce sa ma imbrac maine? |M-am bucurat| Ca am reusit sa pastrez mai multa ordine |M-am enervat| ca iar a fost frig afara :( |Mi-am dorit| Sa fie soare si cald |Click| Blog, FB, mail, Youtube |M-am mirat| Ca iar imi cade parul X(


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.