marți, 7 decembrie 2010

Update Dramatic Make-up inspired by Roxie & Iguanita

Hey!!!

Mai stiti machiajul inspirat de Roxie si Iguanita, pe care vi l-am aratat aici?

Pentru ca am primit multe comentarii de la voi, in care imi spuneati sa va arat si full face, mi-am luat inima in dinti si cum am recreat machiajul pentru o alta ocazie, am reusit sa "salvez" si cateva poze, nu sunt chiar full face, dar va puteti face o idee de cum arata. De data asta am insistat mai mult cu nuanta de negru si am incercat sa-l fac mai dark decat il facusem initial.

Am folosit aceleasi produse, am insistat doar cantitativ :)

Look-ul meu initial:


Ce-am reusit a 2a oara:


DAY 01 - Your Favorite Eyeliner

sursa foto: aici

Avon Super Shock Lace Edition Gel-liner, Black
Review aici :)


Va pup!
Take care!
XOXO.