luni, 6 decembrie 2010

November's Faves (let there be a nude month)

Hey!

Trebuie neaparat sa-mi gasesc o alta introducere, voi nu v-ati plictisit de "Hey"-ul asta? :))

Am promis si promisiunea ramane! My November's faves are finally here! La unele dintre ele nu am facut poze recente pentru ca aveam deja de la hauls sau de la reviews, asa ca le-am folosit tot pe alea :) De ce titlul asta? Pai pentru ca dupa ce-am adunat lucrurile din Noiembrie, mi-am dat seama ca majoritatea sunt nude, dar n-a fost nicio intentie, asa s-a nimerit sa fie! :))
Let's begin!
  • Fond de ten Vichy Aerateint, nuanta 23, Clair.Ivory
Imi place la nebunie fondul asta de ten. Pe langa faptul ca tenul meu arata mai curat, multe dintre colegele mele m-au intrebat zilnic "Tu acum porti fdt sau asa arata natural tenul tau?", lucru care ma facea sa ma simt bine! Inseamna ca nu numai eu observ imbunatatirea si nu e nici autosugestie. Fondul asta de ten chiar mi se potriveste tipului de ten, nuanta e perfecta, iar aplicarea se face perfect :)
  • Powder Blush NYX, nuanta Natural
Il am din vara, dar fiind o nuanta prea deschisa pentru tenul meu, si cum in vara am si reusit sa ma bronzez putin, l-am lasat putin uitat intr-un portfard alaturi de alte produse pentru ten. Dar pentru iarna mi se pare perfect iar in noiembrie l-am folosit aproape zilnic (mi-e greu sa ma despart de blushul de la Alix Avien!)
  • Round Lipstick NYX, Summer Love
Nuanta am vazut-o initial la Anda, mi-a placut, mi-am comandat-o si il folosesc zilnic. Pentru ca in noiembrie am fost la mai multe "evenimente" care mi-au "cerut" machiaj mai intens, rujul a mers foarte bine pentru nude lips :) Nu sunt multumita de rezistenta lui aproape zero, dar nuanta m-a cucerit!
  • Cercei SIX
Ii am de ceva vreme, de prin septembrie, dar in noiembrie am cam abuzat de ei. Imi cer scuze, my friends, ca stiu ca v-ati saturat sa ma vedeti cu aceiasi cercei zilnic :))
  • Colier Owl, Pimkie Access.
Cat l-am cautat? Cat?! Cum sa nu-l pun si pe el micutul in lista de November's faves?? Toti imi cunosc bufnita ca "Serena" :))
  • Oja no name
Am primit-o de la colega mea de apartament (thank youuuuu) si sunt indragostita de nuanta asta!! Imi place la nebunie cum se vede pe unghii!
  • Esarfa no name
Ok, pe asta am preferat-o doar la inceputul lui noiembrie, cand inca mai mergea de esarfa subtire, dar acum abuzez de fularul meu pufos!

Am gasit un TAG super dragut pe blog la Deea: 30 days challenge si cum a taguit pe toate fetele din blogroll-ul ei si m-am gasit pe mine pe acolo (multumeeesc) m-am gandit sa-l preiau si eu :) O sa-l incep de maine pentru ca deja postarea asta am incarcat-o cu cateva poze :) N-o sa fac un post separat zilnic pentru tag, ci o sa incadrez in posturile zilnice si tagul, ca sa nu postez in nestire sa va tot apar prin blogrolluri, sper ca e ok asa :D
In ce consta tagul? Zilnic sa scriem intr-o postare despre:

THE 30 DAY CHALLENGE:

Day 01 — Your favorite eyeliner
Day 02 — Your favorite bag that you own

Day 03 — Your favorite brush
Day 04 — Your favorite foundation

Day 05 — Your favorite thing to do

Day 06 — Anything Hello Kitty

Day 07 — Your Favorite animal

Day 08 — A photo that makes you laugh
Day 09 — Your favorite pair of shoes

Day 10 — Current fashion/style you like

Day 11 — Bag you want to have

Day 12 — Your Favorite color

Day 13 — Photo of your fashion/style icon

Day 14 — Photo of a hairstyle/haircut you'd like to have

Day 15 — Photo of your favorite bracelet

Day 16 — Music you like

Day 17 — Fashion Pieces that's on your to-buy list

Day 18 — Your favorite beauty guru
Day 19 — Your favorite look from a beauty guru

Day 20 — Your favorite mascara

Day 21 — Your favorite lip stick
Day 22 — What makes you happy

Day 23 — Place where you want to live

Day 24 — Your favorite food
Day 25 — Your favorite blush

Day 26 — An Item from your wishlist

Day 27 — Your favorite skincare product

Day 28 — Your favorite drink
Day 29 — Your favorite nail polish

Day 30 — Photo of something that makes you go awww


De maine promit sa incep day 01 :)

Ce v-a adus Mos Nicolae azi?

Va pup!
Take care!
XOXO.