luni, 18 octombrie 2010

Review & swatch: ELF Products + Avon

Heyyyy! ♥

Azi am avut o zi ingrozitoare la facultate, foarte multe laboratoare, multe dintre ele plictisitoare, altele extreeem de obositoare si care cer maxima (maxim am spus!! =))) atentie din partea mea. Dar am ajuns intr-un final si acasa si, dupa cum v-am zis si ieri, aveam pregatita de ceva timp o postare despre produsele de la ELF pe care mi le-am cumparat acum cateva saptamani, la care am adaugat si recentul creion-gel de la Avon.

  • Hypershine Gloss ELF
[Eram murdara pe mana de la swatchul fardurilor]

Descriere neoficiala: Luciu de buze ELF Hypershine, Nuanta Fairy.
Ce promite: Aspect stralucitor, buze mult mai netede, ofera o culoare naturala buzelor, subtila. (eyeslipsface.com.ro)
Face? Da.
Parere personala: Cand am vazut prima data produsul in cutie, am fost dezamagita. De ce? Pentru ca ma asteptam sa nu aiba pic de shimmer in el, si avea. E destul de discret, ceea ce e ok, cum l-am primit, l-am incercat imediat pe mana sa vad cat de puternic e sclipiciul si apoi l-am incercat si pe buze and let me tell you, it's ok! :D Nu e perfect, pentru ca mi-as fi dorit nuanta asta sa fie mata, dar accept si shimmerul discret care il contine.
Imi place la el este ca e extrem de rezistent, mi-am dat un singur strat dimineata si la pranz, dupa ce mancasem, inca il mai simteam pe buze. Culoarea e relativ naturala si nu lasa impresia ca as avea buzele prea incarcate, nu e foarte lipicios, dar nici prea lichid, ca sa se duca imediat dupa aplicare sau la scurt timp dupa. Cateodata mai are tendinta sa se "stranga" la marginea buzelor, dar cred ca asta depinde de textura fiecareia dintre noi si de modul cum il foloseste. (cu sau fara balsam inainte, cu buzele hidratate sau ne-). Gustul e dulce, imi place! :D
Nu-mi place shimmerul din el si faptul ca pe net apare o nuanta de roz pal, natural, spre nude, iar in realitate e clar un roz cu un shimmer mai aprins, iar buzele nu capata in niciun caz aspectul nude.
Per total, sunt multumita de produs, desi nu-l folosesc zilnic si nu l-am transformat in my on-to-go gloss.

Pret: 8 RON
O sa mai cumpar? Nu cred.
Nota: 8/10

  • Fard de pleoape ELF + Creion Gel-Liner Avon SuperShock Lace Edition

O sa le iau pe rand, dar le-am pus pe toate in aceeasi poza.

Descriere neoficiala: Quad fard de ochi, Day 2 Night (poza: stanga)
Ce promite: Aspect matasos, culori intense.
Face? Da.
Parere personala: De quadul asta sunt chiar multumita! M-am gandit sa difer putin la reviewul asta si sa iau fiecare culoare in parte de la stanga la dreapta, de la 1 la 4.
1 - E un alb sidefat cu reflexe usor aurii. Este foarte pigmentat, merge super folosit ca highlight in cotul intern al ochiului. Nu este deloc prafos, cel putin nu cel pe care l-am primit eu, pentru ca am auzit fete care s-au plans.. :( Imi place ca lasa un aspect matasos, si nu incarca pleoapa foarte mult. Cu baza, rezista pana la 12 h.
2 - Violet intens, este foarte pigmentat si el, imi place ca e si sidefat, dar discret, are niste particule foarte mici si fine de glitter in el. E putin mai prafos decat prima culoare, dar rezista la fel de mult, cu o baza aplicata inainte.
3 - Negru, my fave color din tot quadul, nu e sidefat, dar contine mici si fine particule de glitter. Nu mi se pare prafos si nici nu incarca pleoapa, este extrem de pigmentat!
4 - Maro/auriu, in poza a iesit mult mai deschis decat este el in realitate, e cea mai sidefata nuanta din intreg quadul, il folosesc numai pentru zona inferioara a ochilor, imi place ca nu e prafos si este suficient de pigmentat incat sa nu ramana numai sclipiciul la aplicare, ci si culoarea propiu zisa.

Pret: 8 RON
O sa mai cumpar? Da.
Nota: 9/10 - Mi se par putin cam mici, dar la pretul asta, nu-m permit sa comentez mai mult.

Descriere neoficiala: Quad fard de ochi, Teal Dream (poza: dreapta)
Ce promite: Aspect matasos, culori intense.
Face? Da.
Parere personala: Dintotdeauna mi-am dorit un quad care sa contina si albastru si verde si l-am gasit :))
1 - Alb, cu tente ca de... :-? unt? Daca acceptati sa-i spun asa :)) Este extrem de sidefat, nu-mi place pentru ca nu e deloc pigmentat, e prafos si la aplicare ramane numai glitterul pe pleoape, nu si pigmentul! Am fost dezamagita de culoarea asta pentru ca o vedeam ca pe un viitor highlight :( thumbs down!
2 - Gri, my fave color of the quad, imi place ca, desi pare o culoare bej, de fapt se vede ca un gri discret, sidefat, acceptabil de pigmentat, rezista foarte bine intreaga zi (purtat 8h doar, dar cred ca mai rezista), nu e foarte prafos, lasa un aspect destul de matasos machiajului.
3 - Albastru bleu, mi-a placut foarte mult la inceput dar!!! pe masura ce l-am folosit mi-am dat seama ca nu e chiar asa de pigmentat si e chiar prafos :( Imi place totusi ca e o cuoare discreta si poate fi purtat lejer ziua fara sa-mi incarce machiajul sau sa-l faca sa arate cheapl. Imi place ca rezista la fel ca celelalte culori.
4 - Verde deschis, e foarte pigmentat, usor prafos, dar se aplica usor si are un aspect fin pe pleoapa, rezista bine (12h purtat si tot acolo era :))) Imi place ca, la fel ca si albastrul, e destul de discret si pot sa-l port ziua fara sa fiu criticata ca sunt prea colorata :)) (prefer un machiaj natural/nude spre colorat, sau cu a pop of color cum ar zice Koko :D).

Pret: 8 RON
O sa mai cumpar? Poate.
Nota: 8/10

= Swatchuri =
Sunt facute astfel incat sa redea culorile cat mai natural, asa cum se vad pe viu. Am folosit baza de machiaj NYX, nuanta White inainte de aplicarea fiecarei nuante.

Sus - Teal Dream Jos - Day 2 night

  • Creion Gel Liner Avon Supershock Lace Edition, nuanta black
Il gasiti in poza de mai sus, cu quadurile de la ELF.

Descriere neoficiala: Creion-gel pentru ochi.
Ce promite: Ca, confera aspectul de gel liner pe care toate il stim, sau cel putin majoritatea dintre noi.
Face? Da... (a se observa punctele de suspensie)
Parere personala: De ce puncte de suspensie? Pentru ca face ce promite, da.. Dar in limita in care un creion poate imita opera unui gel liner. L-am indragit de la prima aplicare pentru ca pot trasa cu el linii perfecte siiiiii ce e cel mai important, rezista de 2x mai mult ca un creion dermatograf obisnuit!! Mi-a rezistat pe linia superioara a genelor, fara sa se intinda sau sa se imprime pe machiaj, 12h! That's a pluuuus! A big one! :D
Ce-mi place la el e evident deja, l-am laudat suficient cred, face ce promite si e foarte usor de utilizat chiar si pentru cele care nu au folosit niciodata gel liner sau chiar tus de ochi. E foarte comod, iar liniile se traseaza in cateva secunde, daca aveti dexteritate cu creionul dermatograf, nu ar trebui sa intampinati probleme cu produsul asta.
Nu-mi place ca e prea scurt? Nu stiu cat ma asteptam sa fie de lung, probabil m-am obisnuit eu cu creionul "kilometric" de la NYX si acum le raportez pe toate la dimensiunile lui :)) Nu i-am gasit inca puncte minus creionului de la Avon si sper sa raman la parerea pe care mi-am facut-o initial despre el. !!!!! Nu l-am ascutit inca, nu stiu cum se comporta la actiunea asta :D

Pret: 12 RON
O sa mai cumpar? Probabil.
Nota: 10/10

Un swatch urat :( Nu-mi place deloc cum a iesit poza, nici culoarea nu e extraordinara, nici calitatea. Sorry :( (eram inca murdara pe mana de la swatchul fardurilor)


Overall, am fost multumita de produse. Daca aveti vreo intrebare referitoare la ele, daca am omis sa spun ceva despre vreunul din produse, astept comentariile voastre si va raspund :D

UPDATE Pensule pentru fard de pleoape ELF
Le-am spalat intr-un final si si-au pastrat intr-adevar forma, iar perii sunt inca moi, fini, nu i-a picat niciun fir! Sunt tare mandra de ele, am avut noroc sa achizitionez pensulele dintr-un stoc bun. Va urez si voua bafta daca va hotarati sa va comandati, sa aveti acelasi noroc care l-am avut si eu.

Take care!
XOXO.