joi, 16 decembrie 2010

I've been tagged: Când eram mică...

Heyyy!! :)

Ati vazut ca a inceput iar sa ninga in Bucuresti? Doamne, si ce aglomeratie la metrou!! Cu sau fara zapada, in Bucuresti nu ai cum sa nu simti ca se apropie perioada sarbatorilor de iarna, toti oamenii ies in strada, care mai de care dupa cadouri sau pregatiri pentru Craciun.

Azi am primit un tag taaaare dragut de la Iguanita pe care vroiam sa-l fac de cand l-am vazut pe unul din blogurile din blogrollul meu si asa m-am bucurat sa vad ca cineva m-a taguit yey! :)) Thanks Iguanita! :*

1. Ce răspundeai la întrebarea: ce vrei să te faci când vei fi mare?
Medic veterinar.. Nu-mi placeau neaparat animalele foarte mult, dar dintotdeauna stiu ca asta mi-am dorit sa fac!

2. Care erau desenele animate preferate?
Sailor Moon, Courage the courdly dog, Mila (era o eleva care juca - handball am scris initial, nu stiu sporturile? O_o - volley, o stiti?)

3. Care a fost cea mai frumoasa zi de nastere sarbatorita si de ce?
Nu mai tin minte ce varsta aveam, dar cele mai frumoase zile de nastere mi le-am sarbatorit la McDonalds :D Aveau un scaun gen tron, pe care puteai sa scrii varsta sarbatoritului si o multime de jocuri de-ale lor. Imi amintesc cat de tare ma distram cu prietenii de atunci cand incercam sa asamblam cartofi din plastic :))

4. Ce jocuri preferate aveati?
Ne placea sa dansam! :)) pe role! Aveam un loc in spatele blocului unde mergeam si ne imaginam ca facem coregrafii pe role ca si cand am fi fost mari patinatoare :D Si evident, Flori fete si baieti, 1 2 3 la perete stop (!!!!! Cine se juca astaaa :)) De-a v-ati ascunselea, Tara tara vrem ostasi (imi aminteste cu mare drag de scoala primara)

5. Ce iti doreai sa faci neaparat si inca nu ai reusit?
Spagatul si roata :| Roata am incercat sa o invat undeva prin clasa a 10a, dar nu mi-a reusit niciodata, mereu mi-a fost frica sa ma dau peste cap :)) Nici acum nu ma pot mandri ca am facut vreodata roata. Spagatul tin minte ca am reusit odata, dar cand eram foarte mica.

6. Care a fost prima pasiune sportiva si nu numai?
Dansul, gimnastica si patinatul pe gheata. Toti din familie isi amintesc de mine cand eram mica si dansam Lambada, aveam si o fusta speciala care ma ajuta la miscari. La gimnastica am mers mai mult obligata, dar am renuntat pentru ca mi-era rusine sa ma imbrac mereu in costumul ala lipit de mine :))))) Sa patinez pe gheata mi-a placut de cand eram foarte mica, tin minte sa si pentru asta am luat lectii, insa am renuntat cand am inceput scoala.

7. Care a fost primul cantaret/grup muzical preferat?
Aqua! I’m a barbie giiiiirl! Cui nu-i placeau, era “naspa” :)) Apoi au urmat Andre, A.S.I.A., si alte trupe romanesti si apoi a aparut si netul si odata cu el multe multe alte formatii straine.

8. Cel mai frumos obiect cerut (eventual primit) lui Mos Craciun, Nicolae?
Cel mai frumos cerut: o papusa Barbie
Cel mai frumos primit: o papusa Barbie originala, pe care o am si in prezent, am primit-o in ultimul an in care inca mai credeam in mos :))

Dau tagul mai departe urmatoarelor fete (pentru ca nu era un nr mentionat de cate fete sa taguiesc la randul meu, am ales eu cateva):
  • Dodo (superficialdollstyle)
  • Sere (justanordinarychild)
  • Anca (xmakeupyourmindx)
  • Ruxi (living-or-not)
  • Camelia (coltulcameliei)
  • Roxie (makeupbyroxie)
  • Ramona (colourmepretty)
(Nu am mai cautat linkurile fetelor, le voi anunta eu de tag)


DAY 04 - Your Favorite Foundation

Vichy Aerateint Fluide



Va pup!
Take care!
XOXO.