vineri, 17 decembrie 2010

30 Days Chall: Day 05 Your favourite thing to do

Buna dimiii! ♥

Azi am o zi tare incarcata, am de recuperat o gramada din materia pentru partialul de maine, so off to the study room - bucataria! :D Cum poate cineva sa invete fara sa rontaie cate ceva? *whistle!*
Anyway, azi nu cred ca o sa fiu in stare sa fac alta postare decat cea cu 30 Days Chall si cum de obicei, incorporam chall-ul in alte postari, ca sa nu mai pierd inca o zi ca si asa sunt in urma, am zis ca fac o postare speciala pentru ziua 5 :D

Mi-a luat ceva timp pana sa ma hotarasc what's my fave thing to do, dar pana la urma am gasit!
Having fun with friends and laugh!
Bine, nu se intampla mereu chestia asta, dar cand se intampla, ma simt cel mai bine..

Am cautat si cateva poze pe net, dar n-am gasit nimic dragut asa ca am deschis "cufarul" meu cu poze care le-am salvat de-a lungul timpului si am gasit cateva dragute!

surse foto: tumblr.com

Va pup!
Take care!
XOXO.