marți, 11 octombrie 2011

Giveaway winner & the gift!

Hey ♥


In primul rand vreau sa va multumesc pentru ca ati avut "curajul" sa va inscrieti intr-un concurs al carui premiu era surpriza, venit din partea mea :) Inseamna ca ati avut incredere cand v-am spus ca e ceva ce va va folosi si sper eu, ca va va placea..

Vreau sa stiti ca am citit toate comentariile cap coada de cel putin 3 ori.. Am eliminat cateva si au ramas cele care m-au impresionat in mod special. Fiecare dintre voi aveti amintirile personale legate de prima zi de scoala si mi-a fost greu sa aleg dupa criteriul asta raspunsul castigator. Mi-ar fi fost de 100 de ori mai usor sa aleg cu List Randomizer, dar am vazut cat suflet ati pus in povestiri si n-am putut sa las totul pe "mana" lui random. Asa ca am luat la citit totul cu o cana de ceai si am ajuns la o concluzie.

Am trecut de mult de varsta la care prima zi de scoala/facultate sa imi mai aduca fluturi in stomac. Acum e o zi oarecare pentru mine, care marcheaza oarecum inceputul toamnei. Dar am amintiri frumoase din timpul scolii, si mai ales din prima zi de scoala din clasa 1, cand eram atat de entuziasmata ca voi fi scolarita incat uitasem si de emotii. Imi amintesc cu mare drag uniforma proaspat calcata si ghiozdanul mult prea mare pentru dimensiunile mele din vremea aceea. Mi-ar placea sa retraiesc momentele alea, dar imi dau seama ca am trecut de mult de varsta respectiva si am crescut mult. Imi pare rau ca v-am tinut in suspans, cu siguranta ati dat scroll la partea in care vorbesc eu prea mult :))

Mi-a fost foaaaarte greu sa aleg, va spun sincer, am citit si recitit comentariile de cateva ori.. Am impresia si sentimentul ca daca aleg una, le voi defavoriza pe altele, sunt povestiri asa frumoase si pline de emotii! Mi-a placut mult cum v-ati amintit de anumite momente si imi pare rau pentru cele care au suferit in uniforLinkma sau cu invatatoare mai rele.. Dar pana la urma, a trebuit sa aleg asa ca am facut un efort, pe random l-am scos din ecuatie de mult!

Pentru ca imi place sa-mi argumentez alegerile (in orice domeniu/subiect), castigatoarea premiului surpriza este Anabela, pentru ca, dupa ce am citit comentariul ei, mi-am dat seama ca a fost printre singurele care mi-a transmis sentimentul de inceput de scoala. Citeam descrierea clasei si, desi la mine nu arata chiar asa, parca simteam mirosul pregnant de Petrosin cu care spalau si dezinfectau holurile si clasele, mirosul de lemn vechi, banci mazgalite si incaperi aerisite :)

Felicitari Anabela, iti voi da un mail in cursul zilei de azi ca sa te anunt si astept sa imi raspunzi in 48h :)
PREMIUL

Pentru ca v-ati aratat incantate de proiectul DIY cutie pentru depozitat cosmetice, m-am gandit, dupa ideea Ancai, sa ofer la giveaway o cutie asemanatoare cu cea prezentata pe blog. In cazul in care castigatoarea nu isi doreste premiul, o rog sa ma anunte pentru a putea alege pe altcineva :)



Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.