joi, 13 octombrie 2011

Campanii de testare: trender, Cosmetic Plant & Liz Earle

Hey ♥

Daca va intrebati pe unde sunt, ei bine, am o saptamana ingrozitoare cu litere mari si ingrosate! Pe langa faptul ca nu am absolut niciun chef de miscare de la vremea de afara (stiu, eu mi-am dorit frig si ploaie, eu ma plang), am o gramada de lucruri de facut si locuri de ajuns. In ultimele zile nu cred ca am ajuns acasa mai devreme de ora 18, ceea ce nu se intampla intr-o saptamana normala.. :| I feel tired..

Azi am ales sa ma destind putin si ma voi intalni cu cateva bloggerite, lucru pe care abia il astept :) O sa va povestesc despre cum a fost probabil maine :D

Intre timp, vroiam insa sa va spun de cateva produse pe care le voi primi pentru testare si pe care abia astept sa le incerc. Am fost aleasa ca trenderita in noua campanie trender, alaturi de Cosmetic Plant. Produsele au ajuns deja, dar din pacate, am dat o alta adresa si mi-au ajuns in alta parte, de unde le pot lua abia sambata.. Probabil a ramas adresa trecuta in contul trender, dar chiar nu pot sa o modific.. Cert e ca produsele au ajuns la destinatie, inca nu le-am primit eu personal :D Voi incerca o gama cu ulei de masline si catina, iar ca produse propriu-zise, voi primi un lapte demachiant, o crema de maini si o crema contur pentru ochi. Cel mai entuziasmata sunt de crema de ochi si cea pentru maini, Stiti probabil ca imi caut o crema de maini buna de ceva timp asa ca am asteptari mari de la cea Cosmetic Plant, iar crema pentru ochi, well.. de cand am aflat de CP mi-am dorit sa incerc crema lor de ochi :D La fel, asteptari mari am si de la produsul asta. Demachiantul vine ca o gura de aer curat, pentru ca greu ies din zona mea de confort cand vine vorba de produse pentru ten.. Am ramas fidela firmei Elmiplant de aproape 1 an si jumatate si mi-e greu sa ies din sfera lor.. totusi, voi incerca si laptele demachiant ca sa imi pot face o parere. You never know when you find a better product :D

Un alt produs care va ajunge la mine pentru testare este cleanserul de la Liz Earle. In primul rand, jos palaria in fata lor pentru PR-ul de care dispun. Nu am intalnit asemenea persoane amabile, chiar si prin intermediul internetului doar, la firmele de la noi. Pe langa faptul ca am primit un mail personalizat, adresat mie, nu unei comunitati de bloggerite (vezi ELF Ro. pentru cele care au primit), mi-au raspuns incredibil de frumos si la obiect la toate intrebarile pe care le-am avut! Asa da, sa ma convinga sa comand poate si pe viitor, avand siguranta ca am de-a face cu niste oameni capabili sa comunica civilizat si personal!
Nu cunosc produsele lor inca, dar voi fi tare entuziasmata sa incerc cleanserul. Nu mi-au dat o anume perioada de testare, dar probabil in 2 saptamani imi voi face o idee in mare, sa vad cum reactioneaza tenul meu la el. Despre Liz Earle va voi povesti mai multe in postul dedicat exclusiv lor, pentru ca mi-au trimis si o mica poveste a companiei si cateva informatii despre ofertele pe care le au momentan, in caz ca intereseaza pe cineva.

Eu sper ca voi sa fi avut o saptamana de 10x mai buna ca a mea si va doresc si un sfarsit de saptamana de lucru usoara si fara complicatii. Eu probabil si maine voi fi in "alerta" si ocupata, dar va doresc voua macar sa aveti o zi buna..

PS: nu mai suport oamenii la metrou care se imping in mine dimineata. Inteleg ca e aglomerat, dar cineva, oricine, sa le spuna va rog sa se spele inca de la prima ora pentru ca atunci cand stai in zona de intimitate a cuiva, miroase ingrozitor! Si, sa dea Domnul sa mai vada si ei pe undeva regula "Intai se coboara, APOI se urca." Intr-o zi, o sa-mi ramana piciorul intre peron si metrou, va zic.

Enuff cu rant-ul. Nu ma abtin haha :D Am plecat la intalnirea cu fetele, have a great day!!


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.