miercuri, 5 octombrie 2011

#5 Favorite Mascara: Oriflame Wonder Lash

Hey ♥

Am vazut ca ati fost interesate de rimelul din postarea trecuta, cu preferatele lunii :D Am vrut sa ii fac un review, dar il folosesc de atata vreme incat m-am obisnuit cu el mult prea mult incat sa ii pot face un review obiectiv.. Asa ca am ales sa continui seria de holy grails, ca si asa o lasasem in paragina si sa il prezint aici, pentru ca dupa 2 ani, si-a castigat locul asta 100%!

Nu prea m-am descurcat eu cu periuta lui la inceput, cred ca a fost primul cu periuta din plastic pe care l-am incercat, dar cu putin exercitiu, acum am ajuns la performanta de a nu fi nevoita sa imi sterg rimelul de pe pleoapa superioara! Mai greu cu cea inferioara, acolo cred ca mai dureaza 20 de ani :))

Intai de toate, trebuie sa va spun ce fel de gene am, pentru ca nu toata lumea s-a inteles cu el asa cum am facut-o eu, bineinteles, depinde si de felul genelor. Eu am firele destul de dese, dar extreeem de subtiri.. Si pentru ca orice mascara imi incarca firul atat de mult incat nu sta niciodata curbat, mi-e greu sa ma impac cu toate rimelurile.. Trebuie sa tineti cont de felul genelor inainte sa va alegeti un rimel, eu mi-am dat seama destul de tarziu de ce nu obtineam aceleasi rezultate cu ale fetelor cu gene mai groase..

Oriflame Wonder Lash Mascara


LIKES
  • periuta e conceputa in asa fel incat sa perie fiecare geana in parte, parca e un pieptene
  • formula e destul de lichida si nu incarca genele (clumps)
  • e usor de ajuns la genele mai mici, nu toate au aceeasi lungime si cateodata unele raman nerimelate
  • ambalajul e destul de deosebit, sticluta e patratoasa, diferita de altele
  • negrul.. e negru!
  • nu pica de pe gene in timpul zilei absolut deloc
  • genele raman curbate toata ziua, fara sa se lase spre sfarsitul orelor de munca :)
  • se demachiaza foarte usor, nu imi raman ochi de "raton" si nici nu mi se rup genele de la el (patita!)
  • un tub ma tine aproximativ 3 luni, apoi incepe sa se usuce putin
  • pretul e destul de accesibil, eu l-am luat la oferta 10-15 lei.
DISLIKES
  • apreciati va rooog ca am gasit macar un dislike, mi-e greu dupa atata timp sa gasesc un punct negativ, daaaar nu-mi place ca, dat in mai multe straturi, lipeste genele.. Le face sa para picioare de paianjen si se vede ingrozitor :(
  • pe gene, se usuca destul de greu

RECOMAND? Doar daca aveti problemele cu genele pe care le am si eu, altfel nu ma pronunt! Nu zic ca nu e bun si pentru cele neproblematice, dar pana nu incercati tipul asta de periuta, nu aveti cum sa va dati seama daca va descurcati sau nu sa il aplicati ok.. Rimelul difera de la persoana la persoana, de la un tip de gene la altul.. Destul de rar s-a intamplat sa ma potrivesc cu cineva la rimel, dar am citit ca Wonder Lash a multumit multe fete care aveau probleme cu rimelurile clumpy.

Pretul, v-am zis, destul de accesibil, doar sa gasiti un catalog Oriflame, sau o persoana atat de draguta si saritoare ca Anca (aqua_shell), care sa va comande si sa va trimita de la 400km departare :)) Nu stiu care e pretul intreg (anyone?) dar la oferta l-am gasit de la 10 pana la 15 lei, difera in functie de catalog si campanie.

Produse cu care am comparat:
  • Maybelline Colossal
  • Rimmel Extra Lash
  • Rimmel Extra Wow Lash
  • Rimmel Glam'Eyes
  • Maybelline Volume Express
  • Avon Supershock
  • Avon - pentru gene lungi (nu mai stiu cum se numea si nu-l mai am)
  • Avon Color Trend Mascara
(am avut o experienta destul de vasta, stiu :)))

Nu prea ma pricep la facut swatches la rimeluri sau before & afters, dar am incercat sa va arat cat de cat diferenta. Am aplicat 2 straturi, primul strat abia se observa, eu intotdeauna aplic foarte putin prima data, apoi insist, si nu am mai pus poza :)

before

after - 2 straturi


Voi cu care rimel v-ati inteles cel mai bine pana acum? Aveti vreunul pe care sa il folositi de asa mult timp? (2 ani)


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.