duminică, 2 octombrie 2011

Sunday's Post & Music

Hey ♥

Long time no Sunday's Post :D

Nu imi vine sa cred ca azi e ultima zi de vacanta, can you feel that? Pentru cei/cele ce maine incep cursurile la facultate, va urez mult mult succes si sa aratati your best dupa vacanta care a trecut, iar pentru cei/cele ce maine incep pentru prima data un curs intr-un amfiteatru, va doresc un an usor, sa va bucurati din plin de "bobocie" si sa profitati while you're there! It's once in a lifetime!

Si ca in fiecare inceput de an universitar de 4 ani incoace, am de impachetat si strans o gramaaaada de bagaje: haine, cosmetice, pantofi, accesorii, rechizite, mancare si nu numai. Cand reusesc sa strang atatea, nu-mi vine sa cred cate genti o sa car dupa mine!

Ma asteapta o curatenie intensa, dupa care cateva ore de relaxare si timp cu mine insami. De ce? Sunt atatea lucruri de facut pana maine!! Si abia astept in sfarsit sa imi revad toti colegii.

Enough with the bla bla bla part, sunt doar entuziasmata, de parca ar fi primul an.. Si el a trecut de mult, saracul, am ramas stuck on it :D


|Am văzut| Gossip Girl S05E01 |Am ascultat| Sara Ramirez - Chasing Cars |Am citit| bloguri, bloguri, bloguri |Am făcut| bagaje si curatenie! |Am mâncat| covrigi calzi ♥ |Am băut| ceai negru indian cu zahar si lamaie |Am gândit| ca am o gramada de lucruri de facut si prea putin timp |M-am bucurat| ca de maine incepe anul universitar - I live for college :)) |M-am enervat| ca trebuie sa strang in urma mea muulte lucruri |Mi-am dorit| sa imi pot vedea familia mai des in timpul universitatii.. |Click| Blog, mail, FB, Polyvore |M-am mirat| ca e atat de cald afara.. Unde e toamna, ce i-ati facut?!


Si oricat m-as chinui, nu gasesc o melodie care sa se potriveasca starii mele de spirit. In schimb, m-am gandit sa va las ceva mai relaxant, linistit si care sa va bucure. At least, asa sper, mie imi place tare mult melodia si sper sa fi si pe placul vostru :)




Mai aveti 1 saptamana sa va inscrieti la giveaway-ul cu premiu surpriza, aici :) Regulile sunt foarte simple, si abia astept sa vad la cine ajunge cadoul :D


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.