joi, 17 mai 2012

Castigatoarele Vichy Normaderm

Hey ♥


Astazi a fost ultima zi de inscriere pentru giveaway-ul sponsorizat de Vichy Romania, unde puteati castiga una din cele 6 creme anti-imperfectiuni Normaderm. Dintr-un motiv sau altul, ati ales sa nu va inscrieti in numar mare ceea ce poate sa ma bucure si sa ma intristeze in acelasi timp.. Fie nu aveti imperfectiuni alte tenului, lucru pentru care va felicit, fie v-a fost teama sa va inscrieti sau poate nu vreti sa testati pur si simplu crema Normaderm. Either way, eu ma bucur ca 6 fete norocoase vor avea sansa sa o incerce si astept peste 1 saptamana sa imi trimita mail cu impresiile lor :) Stiu ca nu era scris in regulament, dar mi-ar placea sa va aud parerile si sa imi permiteti, daca vreti, sa le public in momentul in care voi face review-ul complet al cremei testate si de mine :) 

Nu va mai tin in "suspans", cele 6 castigatoare ale cremelor Normaderm oferite de Vichy sunt:

  1. Orjen
  2. Josephine
  3. Bianca Nsb
  4. cristinaiord
  5. Bianca Mihaela
  6. Manolica Girgel

Felicitari fetelor! Va voi contacta pe mail si astept sa imi trimiteti inapoi datele voastre, sa le pot comunica sponsorilor. Ei va vor contacta pentru a stabili expedierea premiilor.



Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.