miercuri, 2 mai 2012

Versatile Blogger Award & 7 facts

Hey ♥


Multumesc mult Evei pentru award-ul de Versatile Blogger, a fost o surpriza frumoasa din partea ei si ma bucur ca s-a gandit si la mine :) Cred ca am mai primit acum 1 an award-ul acesta de la cineva, si odata cu el, trebuia sa scriu si 7 random facts despre mine. Am scris atunci si m-am gandit ca ar fi dragut daca as gasi alte 7 lucruri noi de spus.. 

  1. Nu exista saptamana in care sa nu beau Cola (guilty pleasure.)
  2. Colectionez caiete (agende, carnetele, etc)
  3. Nu beau cafea, iar daca se intampla, reteta mea suna cam asa: 1 parte cafea, 3 parti lapte :))
  4. Port ochelari de vedere de la 14 ani si n-as renunta la ei
  5. Rar termin de citit o carte extra-facultate, de obicei, incep multe, dar le las in biblioteca, impreuna cu semnele de carte
  6. Cand eram mica, imi doream (si inca imi doresc) un urs de plus mai mare decat mine
  7. Ma relaxez foarte mult in zilele in care nu intru pe laptop, dar se intampla rar

Mi-ar placea sa dau award-ul mai departe catre cateva bloggerite pe care le urmaresc cu drag si pe care sunt convinsa ca le stiti.. Daca nu, go check them!

Iulia Badita
A Beauty Tale
Special Koko
Anda Zelenca
Coltul Cameliei
Andreea's Land
Choco's Pretty Things
Ami's Make-up Drawer
Miu Miu


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.