luni, 14 mai 2012

Overview: Sleek Makeup

Hey ♥

N-am apucat de ceva vreme sa scriu despre paletele de la Sleek, de care sunt sigura ca ati auzit si ati citit multe in ultima vreme :) De cand au devenit disponibile si in Romania si mult mai accesibil de comandat de pe siteurile romanesti, multe fete si le-au dorit si au reusit sa si le achizitioneze.. Eu mi-am dorit initial doar Oh so Special, de care ma "indragostisem" prima data cand am vazut-o, apoi restul mi-au atras atentia si mi le-am dorit la fel de mult.


Nu am ales sa fac cate un review fiecareia dintre ele pentru ca gasiti astfel de articole peste tot, unele scurte si la obiect, altele mai lungi si detaliate. In schimb, m-am gandit ca ar fi interesant sa va spun si parerea mea despre ele, pentru ca am observat ca sunt foarte laudate si stiu ca atunci cand va intereseaza un anume produs, vreti sa aflati cat mai multe despre el, din diferite surse. So here I go with mine :)

Eu detin 4 palete: Oh so Special, Au Naturel, Original si Me Myself & Eye.

Imi place faptul ca fiecare pastiluta are un grad anume de pigmentatie. Stiu ca multe dintre voi va doriti ca fardurile sa fie super pigmentate, dar eu de exemplu, caut in unele zile, cand vreau ceva "light", farduri care sa aiba un aspect sheer, sa nu incarce pleoapa prea tare.. Asa ca le aleg pe cele mai slab pigmentate, dar care dau o nuanta subtila de culoare :) Bineinteles, unele pastilute sunt foarte pigmentate, cele mai multe le-am regasit in Original si PPQ (Me Myself & Eye), celelalte 2 au un grad mai redus.

Rezistenta lor mi se pare foarte ok. Cu un primer (ELF, Essence) rezista pentru mine in jur de 6-7 ore, fara nicio modificare, apoi incep incet incet sa se amestece culorile, doar in pliu.. Mi se pare suficient, avand in vedere activitatea mea zilnica si faptul ca nu realizez in niciun caz machiaje profesionale sau care sunt menite sa dureze mai mult (machiajele de mireasa).


Unele palete au o diversitate mai mare de culori, altele de nuante. Vedeti si in poze ca in Original si in PPQ gasiti o gama mai larga de culori (albastru, verde, roz, mov, maro, etc), iar in Oh So Special si in Au naturel, cele mai multe sunt nuante de culori neutre.. Le-am ales in asa fel incat sa am diversitate si nu doar din dorinta de a avea mai multe palete.

Calitate/pret - eu sunt multumita, 12 pastilute costa in jur de 35 lei si sincer, unele nu am apucat decat sa le folosesc o data :) Altele, well.. Pastiluta alba din Au Naturel e preferata mea pentru highlighting.

Mate sau sidefate, difera de la o paleta la alta. Original e cea care are cele mai multe nuante sidefate, din cate detin eu, restul sunt mate, sidefate si metalice..


Oh, oh, sa nu uit. Pastiluta neagra, care apare in toate paletele: cel mai negru negru pe care il detin! :)) Works wonders ca si liner :)

Nu-mi place ca unele nuante se repeta dintr-o paleta in alta. Dar asta cred ca tine si de faptul ca detin mai multe palete si inevitabil, unele nuante trebuie sa apara in majoritatea (negrul). Am gasit si altele care se aseamana, va puteti da seama de asta din swatchuri, pe care le gasiti pe net :)

Un alt aspect care ma face sa le mai acord un minus e faptul ca sunt extrem de prafoase si mi-e greu cateodata sa le folosesc fara sa ma murdaresc pe obraji sau fara sa fie nevoie apoi sa sterg paleta respectiva.. Pentru ca mereu imi cade fard de pe pensula si le gasesc prafuite cam de fiecare data.. Se vede si din unele poze ca oglinzile sunt murdare, dar indiferent cat le sterg, tot asa se fac.

Ca un mic tip, v-as recomanda sa nu puneti mana pe paletel (ambalaj) daca nu sunteti curate de fond de ten. Ale mele au numai amprente bej pe toate partile si nu reusesc sa le curat deloc.. Mereu uit ca se pateaza si cum le folosesc dupa ce-mi aplic fondul de ten, le las fel de fel de amprente peste tot.



Overall, imi plac foarte mult si cred ca sunt folositoare, in special pentru fetele care calatoresc mult si nu isi permit sa care dupa ele mono-uri sau paletute mici cu diferite culori si nuante. S-a vorbit mult despre paletele Sleek si multe bloggerite au scris despre experientele lor cu ele, unele placute, altele mai putin. Cred ca depinde foarte mult de asteptarile pe care le are fiecare de la farduri.. Unele fete vor rezistenta mai mare, altele pigmentatie, dar la pretul asta, can't have them both at the same time :D Cu toate astea, gasiti o gama larga de combinatii de unde sa alegeti si de care sa fiti multumite.

Preferata mea este de departe Me Myself & Eye, pe care am primit-o de Iepuras anul acesta.


Paletele Sleek le gasiti pe Makeup Shop, iar daca urmariti site-ul, o sa observati ca din cand in cand au promotii, iar unele palete sunt la preturi mai mici cateodata! Au aparut si noile paletele care contin numai pastilute mate, V1 si V2, cu nuante deschise si inchise. Aruncati un ochi si peste ele, eu deja mi-am pus V2 pe wishlist :)


Voi ati incercat paletele Sleek pana acum? Care va place cel mai mult?


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.