joi, 7 iunie 2012

Am I alive, still?

Hey ♥

Am luat o pauza de cateva zile (saptamani s-au facut pana la urma) pentru ca am avut o perioada putin aglomerata la facultate si a trebuit sa ma ocup intai de activitatile de acolo, apoi sa ma gandesc si la blog. Sper ca nu v-am suparat prea tare ca iar am lipsit, dar stiu ca si voi, ca si mine, sunteti constiente ca viata personala si profesionala va fi mereu pe locul intai, inaintea blogului sau altor activitati de "distractie". 

Cu toate astea, o sa incerc sa-mi revin cat de cat pentru ca am foarte multe lucruri noi sa va arat, cateva produse noi de la Essence, prima comanda online de pe un site de haine si o campanie noua de la Trender (nu-i asa ca va era dor de ei?) sponsorizata de Ivatherm. 

Mai am putin si intru in sesiune, am multe de rezolvat pana atunci si de pus la punct, ca sa scap de alte griji si sa ma pot concentra pe examene. Dar abia astept sa ma apuc iar de scris si sa va arat si ce noutati mai am. 

Intre timp, ma gasiti pe pagina de Facebook a blogului, unde mai nou, trebuie sa dati "Show in News Feeds" daca vreti sa mai primiti noutatile de la mine. (roll-over cu mouse-ul peste caseta unde scrie "Liked" si selectati optiunea de care v-am spus mai sus)

Sper ca aveti un inceput de vara frumos, chiar daca vremea nu tine foarte mult cu noi, dar sa va bucurati de perioada asta, cel putin pana vin caldurile cu care ne-am obisnuit deja de cativa ani.

Aveti grija de voi!

Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.