miercuri, 16 mai 2012

NOTW: Blowing out pastels

Hey ♥

Din seria "cand ma plictisesc, better watch out for my ideas", saptamana asta incerc sa ma obisnuiesc cu manichiura in 3 culori.. Nu prea sunt multumita de ideea asta a unghiilor in diverse nuante (doar toate unghiile sunt la aceeasi mana si ar trebui colorate la fel, nu?), dar pentru vara mi se pare foarte fun si playful :D Parca m-am plictisit de manichiurile simple, desi optez pentru ele oricand in cazul evenimentelor sau intalnirilor importante..

La modele nu ma pricep, asta mi-e clar, am incercat de atatea ori.. Asa ca asta e cel mai complicat posibil de care sunt in stare :))

Voi ce parere aveti? Cred ca o sa incerc si alte combinatii, trebuie sa gasesc inspiratii noi pentru vara asta :D

Am folosit:
  • Rimmel Lasting Finish (170 Lively Lilac)
  • Flormar (408) - e mult mai roz in realitate, bate spre ciclam
  • Flormar Quartz Plus (012) - pe care l-am amestecat mai de mult cu cateva picaturi ramase dintr-un bej mat, tot de la Flormar
 


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.