duminică, 28 august 2011

Sunday's Post & Music

Hey

Aveam cainele asta pe toate caietele in liceu :))

Sunt o lenesa. Daca as putea, as dormi pana la 12 in fiecare zi.. Nu ca n-as putea, acum fie intre noi, dar probabil dupa 1 saptamana m-as plictisi si mi-as pune telefonul sa sune la 7 in fiecare dimineata. Dar chiar si asa, mi-e atat de greu sa ma dau jos din pat mai devreme de 10.. Peste 1 luna o sa ma dau jos fortat la 5:45, asa ca ar fi bine sa ma obisnuiesc cat mai curand cu programul de dimineata..

Saptamana trecuta am "tras chiulul" de la Sunday's Post pentru ca ma hotarasem sa mai raresc cu posturile despre ce ispravi am mai facut.. Totusi, am gasit o cale de mijloc si m-am apucat de Let's Talk, ca si asa nu rant-uiam eu suficient :)) Promit ca data viitoare o sa scriu despre ceva ce nu ma enerveaza :))

Dar serios ca mi-era dor sa va mai chinui cu o melodie si cu cateva mini-infos despre ce am mai facut zilele astea :D


|Am văzut| Underworld - l-a vazut cineva si l-a inteles?! |Am ascultat| Cam jumatate din soundtrackul Grey's Anatomy |Am citit| despre diabet (don't ask, am avut un impuls medical :))) |Am făcut| o toxiinfectie alimentara :)) |Am mâncat| pe langa alimente toxice, pepene muult |Am băut| cappuccino de la Jacobs cu aroma de Milka.. |Am gândit| Ca sunt o lenesa mare! |M-am bucurat| Ca am inceput sa mai prind curaj cu activitatea de medic :)) |M-am enervat| Ca mi se termina blushul preferat |Mi-am dorit| sa ploua.. |Click| Blog, mail, FB, Polyvore |M-am mirat| Iar n-am experimentat sentimentul asta.. Nu prea ma mir eu din fire :))


And now.. The song! V-am scris mai sus ca am ascultat jumatate din coloana sonora de la Grey's.. Dar asta nu inseamna ca, caracterul meu obsesiv nu a pus pe repeat o singura melodie :D Ce sa fac daca dintr-un grup de melodii e mereu cate una pe care imi place sa o ascult mult si in continuu? Sper sa va placa, mie mi se pare foarte draguta, versurile frumoase, iar linia melodia..




PS: La multi ani, Dodo!

Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.