marți, 9 august 2011

La mare (nu) esti curat tot timpul!

Hello!!!

Desi imi doream sa ma intorc, in mare parte as mai fi ramas la mare! A fost foarte relaxant, exact cat trebuia, desi a fost destul de scurta toata vacanta. Sper totusi sa mai plec odata, tot la mare, si poate odata si la munte, si gata :)) I know, am prins in sfarsit gustul vacantei :D

Nu inteleg cum sa spui ca la mare esti curat tot timpul.. Poate sunt si eu exagerata, dar e atat de mult praf!! Oricum sunt multumita ca mi-am pastrat parul departe de sarea din mare si tenul departe de razele soarelui. Imi facea cu ochiul sa-l dau palaria jos sa ma prinda soarele si pe ten, dar mi-am amintit filmuletul cu "Dear 16 year old me" (cautati pe YT daca nu il stiti, l-am vazut in blogosfera cand era campania cu produsele cu SPF) si n-am cedat. Nu am stat cu tenul la soare absolut deloc (decat probabil cat am mers dintr-o parte in alta), in schimb am stat putin sa ma bronzez pe restul corpului.. Daca a prins ceva? Foaaarte putin si e suficient! Decat carbonizata, mai bine pale white.. Sau puuutin bronzata, fine!

M-am convins insa sa imi cumpar autobronzant.. E mult mai sanatos (!!!) si mult mai sigur, razele sunt foarte foarte puternice si nu merita sa ma expun atat de mult.. Anyway, bla, bla here :D Am zis ca I'll keep it short, si m-am intins iar :))

Multumesc mult de urari, chiar m-am simtit bine la mare!

Daca am vazut stele cazatoare? Una singura si doar cu un colt de ochi :)) Au fost mai rare anul asta, dar tot am prins una :))

PS: Rabdare, I beg, pana ma pun la curent cu tot ce s-a intamplat in blogosfera in ultimele zile!


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.