luni, 22 august 2011

DIY: Denim Short Jacket

Hey ♥

In primul rand, multumesc mult de tot pentru comentariile frumoase de la postarea in care imi "sarbatoream" blogul ieri :D V-am raspuns la fiecare, dar vroiam sa stiti ca apreciez foarte mult atentia!

Tot weekendul am fost in aglomeratie, am avut musafiri.. Asa ca n-am avut timp de aproape nimic, dar sambata dimineata m-am trezit cu o "frumoasa" alergie in jurul buzelor. Multe multe bubite mici si care ma faceau sa ma scarpin rau de tot. Bineinteles, ca m-am gandit ca ar putea fi de la creme (singura pe care am schimbat-o in ultima perioada in rutina a fost cea de la Vichy - e in sidebar dreapta), dar renuntasem de duminica la folosirea oricarei creme care sa nu fi fost in rutina de acum 1 an. Sa fi aparut dupa 1 saptamana alergia?! Si de ce numai in jurul buzelor (unde n-am folosit-o, probabil ar fi ajuns din greseala) si nu pe obraji, care sunt primii afectati de creme care nu imi priesc? Am exclus crema din discutie, de vina a fost mancare: un salam! Nu sunt o persoana sensibila, nu am nicio alergie la mancare, dar asta sa va dati seama ce contin de fapt mezelurile pe care le cumparam... Stia tata cand imi spunea sa renunt la ele, l-am ascultat, dar ce ma fac daca sunt o pofticioasa?! Acum mi-e mult mai bine, trebuie sa ma lupt cu pielea uscata in zona afectata..

Nu ma mai plang, asa imi trebuie daca mananc ca o pofticioasa! Si probabil va plictisesc asa ca o sa trec la subiectul postarii, ma intind prea mult :D


Prin primavara am gasit prin dulap o geaca veche de blugi, pe care o purtam prin clasa a 11a de mult.. Bineinteles ca mi-a ramas mica si oricum n-am apucat sa o port decat de cateva ori. Imi parea rau de ea pentru ca era in stare impecabila, se vede doar ca e putin uzata la maneci. Mi-am dorit de mult gecuta de blugi scurta in talie si cu maneci 3/4, asa ca mi-am cautat si in oras. Preturi de la 150 de lei in sus. Nu, multumesc, pentru o bucatica de jumatate de metru de denim...

Asa ca am luat gecuta din dulap, am invartit-o pe de 2-3 ori si mi-am facut curaj sa o tai. I-am facut un tiv simplu la masina de cusut si a iesit asta:

PS: Nu am poze cu geaca de dinainte, pentru ca nu mi-a trecut prin cap ca ar putea iesi demna de tras in poza la final :)) Se pare ca am capacitati de mica croitoreasa. Bine, toata treaba a facut-o mama, dar eu i-am dat indicatii :D


Nasturele l-am pus eu pentru cel de dinainte era deplasat cu cativa cm mai jos fata de gaica. Nici macar nu-mi dadusem seama ca era o geaca stramba?! :)) La final, am accesorizat-o cu o brosa pe care mi-am cumparat-o de 1 martie de la Meli Melo, mi s-a parut ca se potriveste si nu mai pare asa simpla :D


Ce parere aveti?


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.