joi, 25 august 2011

NOTW: Iced Rose

Hey

Nu v-am mai aratat de mult NOTW pentru ca vacanta asta am folosit excesiv oja de la Flormar (424) pe care majoritatea o stiti deja si doar nu era sa fac postarile cu aceeasi nuanta.. Am vrut sa schimb putin nuanta pentru ca mai e putin din vara si mi-am colorat unghiile cu o oja de la Oriflame (am uitaaaat sa-i fac poza, dar updatez mai pe seara) pentru French Manicure, nuanta Rose Shimmer.

Mie imi place mult, e un roz pal cu reflexe aurii, opaca in 2 straturi, se usuca destul de greu, dar rezista intre 3-4 zile fara sa sara. Apoi incepe sa "fade out", culoarea devine din ce in ce mai transparenta pana cand trebuie sa o sterg. That's the fun part, nu sare de pe unghii, pur si simplu se sterge :D Nu am folosit niciun top coat peste ea si nici base inainte de aplicare.

pozele sunt la lumina naturala, dupa ce apusese soarele

poze cu blitz, la lumina artificiala


Nu uitati sa va inscrieti la giveaway AICI.


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.