marți, 23 august 2011

I love 1 year giveaways!

Hey


Daca ati intrat pe blog in ultimele zile, stiti deja ca duminica am implinit un an de cand am inceput sa scriu pe blog :D Am vrut sa organizez un mic giveaway pentru voi si sunt convinsa ca premiile vor fi pe placul vostru!


Jovis Homemade Beauty organizeaza o campanie de testare a sapunurilor naturale pe care le gasiti pe site, iar Ioana, care mi-a raspuns foarte frumos la mailuri, mi-a dat posibilitatea sa organizez un mic giveaway si pentru voi, in care 3 castigatoare se vor bucura de sapunurile naturale Jovis.

Choco a fost foaaarte atenta si ofera si ea unei participante un premiu frumos, un colier facut de ea, din cristale Swarovski. Gasiti imaginea mai jos, alaturi de restul premiilor.


REGULI:

  1. Sa fiti follower prin GFC.
  2. Sa intrati pe siteul Jovis si sa-mi spuneti in comentariu care va atrage cel mai mult.
  3. Sa raspundeti la intrebarea "Ce inseamna pentru voi maturitatea si ce intelegi prin termenul acesta."
  4. Sa lasati un comentariu la postarea asta, care sa contina urmatoarele:
  • Numele in GFC
  • Numele sapunului care va atrage de pe Jovis
  • Raspunsul la intrebarea de mai sus
  • Un e-mail (adresa scrisa cu [at] si [dot] ca sa evitati spamul) ca sa pot sa va contactez in cazul in care sunteti una din castigatoare.
Vor fi 4 premii, alese astfel:

Premiul 1: un sapun Green Poppy, un sapun Sea Breeze si un set de dischete demachiante/exfoliante - castigatoarea va fi aleasa de catre mine, in functie de raspunsul la intrebare.

Premiul 2: un sapun Sofia Baby Soap si un sapun Salt Bar-menta&scortisoara - castigatoarea va fi aleasa de catre Ioana de la Jovis, in functie de raspunsul la intrebare.

Premiul 3
: un sapun En Provence - castigatoarea va fi aleasa prin random - List Randomizer (cele 2 participante castigatoare pentru primele 2 locuri nu vor fi incluse in extragerea random)

Premiul oferit de Choco: colier hand made cu cristale - castigatoarea va fi aleasa de Choco si de mine, in functie de raspunsul la intrebare.



Aveti timp sa va inscrieti de astazi: 23 august, pana pe 30 august ora 23:59.
Castigatoarele vor fi alese in zilele urmatoare, cel tarziu 3 septembrie.
Eu va voi da mail si astept raspunsul vostru in 48h, altfel, aleg alta castigatoare al premiului pe care nu am reusit sa il dau.

Mult succes si abia astept sa citesc raspunsurile voastre!!


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe
laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.