joi, 18 noiembrie 2010

Haul: Fashion & Cosmetics

Hey babes! ♥ ♥

Nu vreti sa stiti de cat timp am pregatita postarea asta. De mai bine de o saptamana, dar tot trag de ea, ba apare altceva mai interesant (cred eu) de postat, ba uit ca e pregatita si nu o postez, ba mai rau o sterg si ma reapuc de ea. Ei bine, azi a fost una din zilele in care am sters-o si am reeditat-o pentru ca deja dupa o saptamana isi pierduse din actualitate..

Ce credeti ca mi-am gasit?! Da, colier cu bufnita! My God, de cand imi cautam si-mi doream atat de tare, colegele de la facultate innebunisera de cate ori ma auzisera ca vreau colier cu "buha", vreau colier cu "buha" (they so hate this word *insert bitchy face here!*). Si cum nu gaseam pe nicaieri un colier care sa fie simplu, nu foarte mare (ma refer la bufnita) dar sa aiba lantul lung, chiar incepusem sa cred ca n-o sa mai gasesc. Si am intrat zilele trecute la Pimkie si am tras un ochi spre accesoriile lor, lucru pe care nu-l fac niciodata pentru ca accesoriile mi le cumpar de la MOA sau cel mult SIX. Si intr-un coltisor mic mic inghesuit vad o bufnita mica atarnata de un lant lung. Nu era aurie, cum mi-as fi dorit-o cu adevarat, dar se uita la mine!!! Asa ca mi-am insusit-o and here she is!!! (Una dintre colegele mele mi-a spus ca trebuie neaparat sa o botez, pentru ca am asteptat-o ca pe un copil - I know, suna ciudat :)) so meet Serena :)))

Magazin Pimkie, pret 20 RON

Second thing in haul: esarfa cu model floral. Si pe ea o cautam de ceva vreme, ce-i drept nu cu asa mare nerabdare de a o avea pentru ca am gasit multe prin magazine, dar nu m-am incumetat sa cumpar. Dar am gasit-o pe aceasta care mi-a placut mult, are un elastic de-a lungul ei care o increteste si face niste volanase dragute atunci cand o prind la gat. Mi-a placut tare mult modelul si se potriveste foarte bine la multe dintre bluzele mele uni.

Magazin no name, pret 20 RON

Cred ca stiti, daca nu aflati acum, obsesia mea pentru oja nude. Mata, opaca, fara pic de glitter in ea, exact nuanta pielii. Nu pot sa spun 100% ca am gasit-o (asta dupa ce mi s-a terminat cea pe care v-am prezentat-o aici si pe care NU o mai gasesc pe nicaieri), dar colega mea de apartament mi-a dat-o sa o incerc. Initial am aplicat doar 2 straturi, dar n-am fost multumita pe deplin pentru ca tot mi se mai vedea partea alba a unghiei. De ce? Pentru ca o oja trebuie sa aiba o opacitate de cel putin 80% ca sa-mi acopere in totalitatea albul (prea puternic) al unghiilor. Asa ca am aplicat si un al 3lea strat care mi-a mai acoperit putin unghia. Acum arata mult mai bine, in poza am surprins doar 2 straturi de oja/lac (face parte dintr-un set pentru french) - Oh, how I hate my white nails!

Magazin: I have no idea, luata din Spania, pret: no idea :(

Ultimul lucru achizitionat de curand si de care vreau sa va zic e minunatul unt de corp de la Fennel. Da, mi s-a terminat prima cutie pe are mi-o cumparasem acum o luna. :( Si cum deja ma cam plictisisem de mirosul de pepene, am cerut sfatul prietenelor cu care am fost si mi-au recomandat untul de corp cu aroma de Avocado. Nu aveau tester in magazin, dar am mers pe mana lor si am avut incredere ca imi va placea, si asa a si fost :D Are o aroma fresh, aduce putin a cea de pepene, dar este mai "neutra", nu chiar asa dulce ca precedenta. Consistenta si senzatie pe piele: asemanatoare cu cele mentionate aici.

Magazin: Carrefour, pret 10,5 RON


V
oi ce v-ati mai cumparat in ultima vreme? :D


Va pup!
Take care!
XOXO.