miercuri, 10 noiembrie 2010

Tag: Things I love, but barely use

Heeeey!! :D

Am primit tagul asta de la Ema acum ceva timp (ceva mai muuuult timp, sorry ca l-am facut atat de tarziu!!) si mi s-a parut taaare dragut de realizat. Ei bine, pe cat de dragut mi-a parut la inceput, pe atat mi-a fost nesuferit sa aleg lucruri care imi plac, dar pe care le folosesc rar. De ce? Pai pentru ca daca imi place ceva foarte mult, il folosesc excesiv, dar pana la urma am gasit cateva lucrusoare pe care le ador si de care nu m-as putea desparti, dar nu le folosesc din diferite motive.

So here they are:

Puloverul asta l-am primit de Craciun anul trecut cred si il ador, desi cand l-am vazut prima data, prima impresie a fost "e prea mare pentru mine" :( E cu 2 numere mai mare, I know, eu port 36, dar pur si simplu nu ma pot desparti de el. Am incercat cateva combinatii cu el si daca nu-l inchei, arata ok :D Il port rar, nu stiu de ce, asa ca merge inclus in lista de things I love but barely use.

Ambele accesorii le-am luat din MOA, dintr-un mall din Suceava, acum 2 ani, cand am fost intr-o excursie. Le folosesc rar pentru ca nu prea-mi place ca lantul e prea gol in partea de sus si de mijloc, iar cerceii sunt putin cam mari/grei pentru mine si oarecum arata ca si cum ar atarna :(

Cei negri sunt mai folositi pentru ca am avut mai multe iesiri in care i-am putut folosi, dar cei lungi mi se par pretentiosi, insa ador cum vin, pacat ca nu prea am unde sa ii port :( Mi se par cam prea sparkly pentru zi cu zi.

Ochelarii XXL - me dies. Ii ador, mi-am dorit de foarte mult timp sa am o pereche exact asa, insa ii port rar vara din cauza ca am nevoie de ochelarii de vedere mai mult decat de cei de soare. Dar la mare, mi-au fost de mare folos si nu cred ca-mi dauneaza prea mult sa-i port din cand in cand. Just for the love of fashion, as they say :D

Quadul asta de la Avon il am de foaaaarte mult timp, dar il folosesc rar pentru ca nuantele nu sunt tocmai preferatele mele, dar calitatea e foarte buna pentru un produs Avon pe care am platit numai 15 Ron. Sunt foarte pigmentate si rezista foaaarte bine intreaga zi (cu o baza de machiaj in prealabil, bineinteles.)

Asa regret fardul asta :(( Imi place enorm de mult cum se vede acolo in locul lui, e o nuanta golden foarte fina si discreta, insa pe pleoape... de-zas-tru! Nu se observa deloc, trebuie folosite cantitati exagerate de fard ca sa se apropie macar de o oarecare pata de galben, e foarte sidefat si prafos. Prea prafos, are un finish inestetic din punctul meu de vedere :( Il folosesc foarte rar desi am avut o perioada in care l-am folosit zilnic.

Fardul de la Avon e ca un pigment, nu-l prea folosesc din cauza ca este foarte puternic, dar imi place la nebunie si de cate ori am ocazia, il folosesc cu mare placere! Glossul de la MAC l-am primit cadou, dar sunt dezamagita de nuanta pentru ca e mult prea puternica pentru mine, ca sa o pot aplica in fiecare zi :( Dar la fel ca si fardul albastru, folosesc glossul mai ales la iesiri in oras, sau ori de cate ori am ocazia :D

Primite cadou, nu le folosesc pentru ca nu mai am lipici, dar imi place la nebunie cum se vad :D

Am avut o perioada in care adoram bentitele de genul celei din poza, iar aceea este una dintre preferatele mele in momentul de fata. Imi place foarte mult si imi place cum imi sta, o port mai ales vara, dar am retineri de fiecare data pentru ca nu am parul chiar atat de des pe cat ar trebui, iar elasticul de la spatele bentitei e putin prea lat pentru mine :( Dar pana la urma, de fiecare data, gasesc o varianta sa-l fac sa stea cum trebuie :D I barely use it though..


Imi pare rau ca am facut tagul asa de tarziu, pana la urma n-a fost chiar atat de greu. Cum stiu ca circula deja de ceva timp, n-o sa mai taguiesc pe nimeni in mod special, dar va las posibilitatea celor care vreti sa-l preluati, sunt tare curioasa sa vad ce produse, articole, etc aveti care va plac, dar le folositi rar.

Va pup!
Take care!
XOXO.