miercuri, 24 noiembrie 2010

Make-up: Softened Dramatic inspired by Roxie & Iguanita

Hey!

Am vazut zilele trecute un model de make-up la Iguanita inspirat de Roxie si mi-a placut la nebunie. Apoi am intrat pentru prima oara pe blogul lui Roxie sa vad si pozele de inspiratie, si am ramas "cu gura cascata". Mi s-a parut superb machiajul si am zis ca trebuie sa-l incerc si eu! Bineinteles ca mi-a iesit mult mai soft decat lui Roxie si decat Iguanitei, dar daca folosesc nuante prea inchise, mie nu mi se mai vad ochii deloc :( Nu am folosit nici gene false pentru ca nu-mi plac si in plus, atrageam atentia asupra genelor si nu a machiajului, dar oricum nu-mi plac deloc :| Asa ca m-am descurcat cu 2 straturi de rimel Colossal si unul de Rimmel Volume Lash.

Imi cer scuze pentru pozele extra-blurry, nu am reusit deloc sa focalizez :(

Poza de inspiratie:

Ce mi-a iesit mie:


Ce-am folosit:
Pentru ten - Concealer NYX, nuanta Light
- FDT Vichy Aerateint, nuanta 23 Clair. Ivory
- Blush NYX, nuanta Natural
- Fard mono Avon, nuanta Beige frost (as a highlight)

Pentru ochi - Concealer NYX, nuanta Light
- Baza NYX, White
- Quad ELF Day 2 Night, nuanta negru + alb
- Blush MAC, nuanta Full Fuchsia
- Fard Avon Satin Deluxe, Plum pair
- Fard Sephora, Aspen Summit No.23
- Rimel Maybelline Volum Colossal, black
- Rimel Rimmel London Extra Super Lash, black


Sorry daca s-a incarcat pagina foarte greu, am pus multe poze... Dar nu prea am stiut ce sa aleg din ele si asa va dati si voi seama mai bine de ce mi-a iesit :D

Va pup!
Take care!
XOXO.