joi, 4 noiembrie 2010

October's Favorites

Hey!

Desi a inceput deja noiembrie si m-am gandit la postarea asta inca de pe la jumatatea lui octombrie, m-am gandit ca nu strica sa o fac acum, nu e chiar atat de tarziu noiembrie :D
Am ales produsele/articolele care au fost printre (pentru ca mai sunt si altele) cele preferate de mine in octombrie.
  • Mascara Maybelline Colossal Volum Express
Desi stiu ca initial i-am facut un review destul de negativ pentru un rimel laudat de majoritatea fetelor, pana la urma si-a castigat locul printre preferatele lunii octombrie. Intr-adevar, asa cum m-am asteptat, dupa ce s-a mai uscat putin, culoarea s-a mai accentuat, iar genele arata mult mai bine atunci cand il folosesc. Sunt foarte multumita de el si pana la urma il consider o achizitie foarte buna, mai ales pentru doar 15 ron.
  • ELF Brushes: All Face & Eyeshadow
Le-am indragit de cum mi le-am cumparat si nu mi-am schimbat parerea. Sunt extrem de usor de folosit si la spalare, nu le-a picat niciun fir! Niciuneia! Love them!
  • Creion-gel Avon Super Shock Lace Edition
La insistentele lui Dodo, mi l-am cumparat si eu si a avut dreptate! Imi place la nebunie si de cand l-am primit, il folosesc zilnic. E foarte usor de conturat ochii cu el, si rezista cam intreaga zi, fara sa se intinda sau sa se imprime pe pleaoape, peste fard. Il recomand, it's great! :D
  • Concealer in a jar NYX - Light
La inceput mi s-a parut puuutin prea deschisa nuanta pentru tenul meu, si cam evitam sa-l folosesc pe anumite zone, in afara de cearcane. Dar am incercat luna asta sa-l folosesc pentru unele cosuri care nu le puteam acoperi doar cu fdt si am ramas uimita de ce am reusit sa fac cu corectorul asta. Intr-adevar acopera si petele, si roseata si cosurile. Thumbs up for that!
  • Colier SIX (C&A)
I just love this one!!! Recunosc, am cam abuzat de el in ultima perioada, dar asta era si ideea.. Last month's faves :D
  • Oja Yves Rocher, "imbunatatita" by me
In primul rand imi cer scuze pentru oja "sarita" de pe unghii, le am facute de duminica trecuta :D
Din pacate nu va pot spune nuanta initiala, pentru ca mi s-a sters eticheta pe care scria :( Daca va intereseaza, lasati-mi un comentariu si o sa vad cum pot afla ce nuanta e exact. Cu ce am imbunatit-o? Nu era foarte opaca, iar pentru a acoperi foarte bine unghia, trebuiau 3 straturi cel putin si arata foarte inestetic. Plus ca nu-mi placea extraordinar de mult nuanta. Asa ca i-am adaugat eu cateva picaturi de alb de la o oja Farmasi pentru french si o oja nude de la Golden Rose mi se pare. A iesit o nuanta de roz mult mai pala fata de cea originala, iar opacitatea a crecut cu mult. 2 straturi sunt mai mult decat suficient, si se vede aproape nude un singur strat de oja si unul de lac.
  • Apa de parfum Avon Little White Dress
Il stiam de mult dar abia luna trecuta mi l-am comandat si eu. Spre deosebire de LBD, mi se pare putin mai fructat, mai fresh si nu e atat de pretios ca cel de dinainte. Imi place ca pot sa-l folosesc si ziua, nu are un miros intepator si nici deranjant, e foarte discret, si persista destul de mult. Pentru 45 ron e my fave for now! :D

Voua ce produs v-a placut in mod special luna trecuta? :D

Va pup!
Take care!
XOXO.