duminică, 3 iulie 2011

Sunday's Post

Hey!

Sper din tot sufletul ca voi ati avut o zi mai frumoasa si mai buna decat a mea. Pe langa scandalul cu bac-ul, care mie personal mi-a lasat un gust amar (prost sa fii, ca uite ca nu se mai trece bacul asa usor!) si care ma astept sa se termine odata pentru ca e de prost gust si e ceva la care ar fi trebuit sa se astepte toata lumea (poate abia acum s-a vazut exact nivelul elevului roman care "petrece" ca in facultate si nu-si acorda locul cuvenit - you all know what I mean :)), azi am stat toata ziua sa invat. Bine, nu chiar toata ca inca nu s-a terminat, dar God chiar nu mai pot! Pentru ca am foarte mult de invatat si sunt deja foarte obosita (sesiunea nu e chiar ca bacul), nu prea imi mai merge mintea la capacitatea ei reala. But I'm working on it si o sa o scot la capat pana la urma :)

Daca nu, pentru toti exista sesiunea de toamna :)) Gata, am terminat si cu aluziile, dar chiar nu ii mai suport! Get over it.

O sa fac un Sunday's Post foarte sarac si lipsit de orice interes atat din partea mea, cat cred ca si a voastra, pentru ca nu am facut nimic interesant azi. Sau cel putin mie nu mi s-a parut interesanta tehnologia de fabricare a salamului :)) Despre asta, alta data :D


|Am văzut|No strings attached - saptamana trecuta :D |Am ascultat| Sia - I'm in here |Am citit| tehnologia de fabricare a salamului! (thumbs up?) |Am făcut| mac&chese |Am mâncat| mac&cheseee |Am băut| cappuccino cu aroma de vanilie |Am gândit| ca imi trebuie o vacanta asap! |M-am bucurat| ? de nimic.. |M-am enervat| ca a fost frig toata ziua si s-a simtit si in casa! |Mi-am dorit| sa beau un cappuccino, cum bea Choco in Italia, cu inimioara din spuma ♥ |Click| Blog, mail, FB, Polyvore |M-am mirat| ca n-am racit de la 2h de stat in aer conditionat ieri..


Stiu ca v-am obisnuit sa pun si muzica duminica, azi am vrut sa pass.. Dar nu m-a lasat inima si m-am "chinuit" sa gasesc o melodie cel putin la fel de frumoasa ca cea de saptamana trecuta. N-am prea reusit, cel putin din punctul meu de vedere, but oh well. Pana la urma v-am "pacalit" cu o scena frumoasa dintr-un serial :D Nu m-a lasat youtube sa pun embed code, asa ca va las doar linkul. Si un mic hint despre ce e: "I told you I was good in the kitchen". Hope you enjoy :)


PS: La multi ani Koko! You're a special one :)


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.